• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

SEO тренди 2024 - чек-лист

Зміст:

Стратегія просування постійно еволюціонує, пошукові системи весь час оновлюють свої алгоритми. Для успішного просування необхідно знати усі основні тренди пошукової оптимізації. Причому бажано - завчасно, щоб бути до них гототовими. Щорічно ми робимо огляд трендів на наступний рік, тому давайте подивимось, що чекає нас в 2024 році.

Google постійно проводить апдейт алгоритмів

Графік апдейтів пошукової системи Google у 2023 році

Наприклад за період з грудня 2022 року до листопада 2023 було проведено 12 апдейтів.

У даній статті ми розглянемо основні SEO тренди на 2024 рік.

Розглянемо зміни, що нас чекають та дамо поради, як домогтися постійного зростання пошукових показників з видимості, видачі та зростання конверсії.

Штучний інтелект та SEO

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею “Як Chat GPT можна використовувати для SEO”.

Стисло про те, чим Chat GPT може  практично допомогти SEOшнику:

  • підбір ключовиків для складання семантичного ядра;

  • технічна оптимізація;

  • аналіз конкурентів;

  • складання мета-тегів;

  • підбір теми та структури для майбутньої статті; 

  • підбір лінкбілдінг стратегії.

Пам'ятайте, що штучний інтелект дає перш за все “їжу для роздумів”, каркас та підказки у якому напрямку треба працювати для подальшої оптимізації сайту. Але це не звільняє людину від обов'язку думати самостійно та глибоко.

Існує думка, що штучний інтелект здатний генерувати тексти, які неможливо відрізнити від тексту, що написаний людиною. Це не так. Пошукові системи здатні  їх виявляти, та пісссемізувати сайти з таким контентом.

Тому сгенерированный текст використовуйте лише як скелет. А в процесі написання додавайте приклади досвіду власного користування та досвіду експертів, а також дати, цифри, порівняння. Також використовуйте унікальні картинки та діаграми, відео.

Існують спеціальні сервіси для перевірки тексту на сгенерованість штучним інтелектом: AI Text Classifier, GPT Zero, Content at Scale та ін.

Варто зазначити, що у 2023  в Україні Google запустив чат-бот на основі штучного інтелекту. Це аналог Chat GPT - Bard.

Рекомендації з оформлення роликів на Youtube

Бажано розміщувати на сторінках сайту відео. Робіть різноманітні огляди, інструкції, інтерв'ю, конференції та інше.

Заведіть канал на YouTube, Tik-Tok.

Для успішного просування відео виконуйте наступні рекомендації:
1) У назві відео використовуйте ключові слова. Назва ролика мусить відповідати намірам користувачів. Відповідати на їхні запити. Наприклад: “Як зробити…”.

2) Додайте у ролик субтитри, це зробить його більш зрозумілим для користувачів.

3) Ролик розбийте на глави, у назвах яких також використовувати ключові слова.

4) У роликах використовуйте мікророзмітку через Clip Markup.

Додайте тайм коди та використовуйте посилання на конкретні місця в роликах у контенті для отримання відповідей для користувачів.

5) Дотримуйтесь принципа “одне відео на одній сторінці”.

6) Дослідіть, який тип контенту Вам приносит найбільше трафіку: відео чи традиційний, з текстом, картинками, діаграмами та таблицями. Як діють успішні конкуренти. Та зробіть висновок, чи варто сильно зосереджуватись на відеоконтенті.

Рекомендую докладно ознайомитися зі статтею: “SEO-пріоритети для відеоконтенту. Оптимізація відео для пошуку та залучення цільової аудиторії”.

Mobile first

Важливість просування сайтів для мобільної видачі залишається високою та буде рости й надалі. Слід пам'ятати про обов'язковість зручності для мобільних пристроїв усіх сторінок ресурсу.

Що слід регулярно перевіряти для успішної оптимізації:

  1. Регулярно перевіряйте зручність для мобільних пристроїв та коректність відображення сторінок. Робіть це за допомогою Search Console.

  2. Також робіть перевірку і візувально за допомогою сервіса “iloveadative” та вручну через вланий смартфон.

  3. Забезпечити високу швидкість завантаження на смартфонах та планшетах.

Алгоритм Core Web Vital та новий показник Interaction to Next Paint

Показники Core Web Vital були в трендах пошукової оптимізації  та будуть залишатися такими і в 2024 році.

Вони містять в собі наступні метрики: Largest Contentful Paint, First Input Delay та Cumulative Layout Shift.

Докладніше про цей алгоритм читайте у цій статті.

Але з 2024 року до цих показників буде доданий новий: “Interaction to Next Paint”.

Він дозволяє виміряти та оптимізувати інтерактивність веб-сторінок  та передбачає вимірювання затримки введення: від моменту взаємодії користувача зі сторінкою до появи візуальної відповіді. INP реєструє затримку під час взаємодії з веб сторінкою, навіть коли відбувається її перезавантаження.

Докладніше читайте у нашій статті: “Interaction to Next Paint (INP): новий показник для поліпшення інтерактивності веб сторінок”.

Візуальний пошук

У 2024 році користувачі будуть більше і більше користуватися візуальним пошуком. Тобто пошуком за допомогою об'єктива.

Оскільки це дуже зручно. Зробив знімок та одразу відправив за його допомогою свій візуальний пошуковий запит, тобто почав шукати товар, послугу чи якесь явище, що зображено на картинці.

Це призводить до змін пошукових алгоритмів, які стають здатними аналізувати візуальний контент, який заводить на сайт новий трафік.

Тому сьогодні  візуальний пошук є важливим аспектом SEO.

Для пошукової оптимізації картинки зверніть увагу на наступні аспекти:

  • унікальність;

  • якість та роздільна здатність;

  • оптимізований ALT та TITLE;

  • адаптивність та оптимізація швидкості зображень;

  • оптимізація ваги та форматів картинок;

  • розміщення картинок на власному хостингу.

Докладніше читайте у статті “SEO оптимізація зображень та оптимізація швидкості”. 

Картинки, що згенеровані штучним інтелектом

В 2024 році ми побачимо зростання популярності зображень, що згенеровані штучним інтелектом. Можливо такі картинки будуть відображатися у результатах пошуку та ранжуватися. Але не відомо, як Гугл поставитися до таких зображень та як вони вплинуть на SEO.

Тому не рекомендуємо поки що ними захоплюватися для якісного та важливого контенту.

Використовуйте унікальні та інформативні картинки.

Голосові запити

Як і у попередні роки просування за голосовими запитами буде мати велике значення. Оскільки вже більша частина користувачів відвідують сайт за допомогою смартфонів.

При формуванні контенту під голосові запити дотримуйтесь наступних запитів:

  • використовуйте інформаційні запити;

  • використовуйте низькочастотні запити з довгим хвостом;

  • додавайте розділ FAQ з мікророзміткою;

  • запити мають виглядати природно та мати розмовну форму.

Підвищення важливості локального SEO

У цьому розділі ми розглянемо такий тренд оптимізації у 2024 році, як локальне SEO. Оскільки користувачі за допомогою своїх смартфонів шукають товари та послуги, які знаходяться поруч з ними.

Стратегія пошукової оптимізації бізнесу з фізичною присутністю

Для успішного локального SEO дотримуйтесь наступних рекомендацій:

  • оптимізуйте контактні дані з додаванням мікророзмітки;

  • оптимізуйте контент під локальні пошукові запити;

  • використовуйте локальний лінкбілдінг та доменні розширення, що орієнтовані під місцевий бізнес;

  • оптимізуйте Google My Business в тому числі і для компаній, які надають свої послуги онлайн.

Для докладного ознайомлення з локальним SEO рекомендуємо прочитати статтю “Що таке місцевий SEO і як його використовують”.

Значення відгуків користувачів для локального SEO

Робота з реальними відгуками реальних користувачів має рішуче значення для успішного просування сайту як у Google My Business так і у органічному пошуку.

Не намагайтеся замовити фальшиві відгуки на біржах, вони видаляються. Працюйте з реальними відгуками, як позитивними, так і негативними. особливо добре якщо відгук напише експерт про свій досвід користування Вашими товарами чи послугами. 

Якісний контент E-E-A-T

Як і у минулі роки пошукові системи будуть робити акцент на якісному контенті, який буде корисним для користувача, нести унікальну інформацію, що відповідає на пошукові запити, спонукатиме зробити конверсію та завершити сесію.

Якщо ми глянемо на першу картинку про апдейти в 2023 році, то ми побачимо, що більшість  апдейтів стосується якості контенту, а також зовнішньої посилальної маси. Що прямо впливає на ранжування Вашого сайту.

Що таке принцип E-E-A-T?

Пояснюємо:

  • E - Experience. Демонстрація власного досвіду користування тим, що описується у контенті.
  • E - Expertise. Експертність. Контент мусить бути написаним профільним експертом у користуванні тим, що описано у контенті. Він мусить бути написаний компетентними та кваліфікованими авторами.
  • A - Authoritativeness. Авторитетність. Цей показник вказує на скільки авторитеним є автор та контент на сайті. Це визначається за посиланнями на авторитетні джерела, як вхідні так і вихідні. Раніше написаний контент з добрими посиланнями на нього. А також згадування автора у рецензіях та рейтингах.
  • T - Trustworthiness. Визначає наскільки контент заслуговує на довіру та є надійним. Він мусить бути достовірним.  Вказуйте реальні цифри, факти з надійних джерел. Також варто вказати адреси компаній, контакти авторів, тощо.

Створіть на своєму сайтів окрему сторінку з даними авторами статей та експертів, де будуть вказуватися їх контакти у мережі, професійну біографію та портфоліо робіт. 

Як приклад успішного просування за допомогою  E-E-A-T контента наведемо графік зростання кількості кліків на наш сайт FREEhost.UA.

Зростання кількості кліків за Search Console

За період за останні 3 місяці (вересень по листопад 2023 р.) у порівнянні з попередніми 3 місяцями (липень по серпень 2023 р.) кількість кліків з органічного трафіку зросла на 40%. 

Висновки

З вищезазначеного можна зробити наступні висновки:

  1. Зростання ролі штучного інтелекту у пошуковій оптимізації. Контент - усьому голова. Для успішної оптимізації контент мусить бути зроблений за принципом E-E-A-T.

  2. Буде зростати використання у пошуковій оптимізації чат ботів. Таких як Chat GPT, Bard. Як можна використовувати  Chat GPT у SEO оптимізації читайте у статті блога тут.

  3. У 2024 році буде зростати роль локального SEO. Зверніть увагу на його оптимізацію.

  4. Зростання уваги до мультимедійного контенту: відео, фото, інтерактивні елементи. Оптимізуйте такі елементи на своєму сайті.

  5. Важливим буде швидкість завантаження сайту дотримання вимог Core Web Vital та Interaction to Next Paint.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції.

Дата: 08.12.2023
Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA