• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Google скасував кешування сторінок у пошуковій сторінці

Зміст:

Що таке функція “кеш” сторінок?

Ця функція Google дозволяла переглянути кешовану версію веб-сторінок у пошуковій видачі.

Коли користувачі бачили кешовану сторінку, вони фактично бачили збережену копію сторінку, що була доступна до останнього сканування Google. Але Гугл припинив підтримку цієї функції. Оператор “cache:”, за допомогою якого вони це робили, те ж скоріш за все пропаде, це треба очікувати. 

В чому причина? Можливо у Google вважають, що підтримка цієї функції з'їдає за багато ресурсів на утримання жорстких дисків. А її використовують не так часто, щоб виправдати ці витрати.

Це виключно спеціалізований оператор, для вузького кола спеціалістів. А сеошники і так мають спеціальні сервіси.

Як спеціалісти використовували оператор “cache” для своєї роботи

Це було корисним для перегляду структури, змісту та інших технічних особливостей сайту, а також для оцінки динаміки їх змін. 

Використання оператора cache було зручним для перегляду кешованих версій сторінок конкурентів. Щоб розуміти, як вони були індексовані, та який мали вигляд у пошукових системах.

Які можуть бути наслідки?

Найперше - більш складним стане аналіз конкурентів.

Розглянемо основні проблеми, що виникають. Стане складніше:

  1. Досліджувати контент конкурентів. Без доступу до кешованих версій сторінок ми не зможемо легко аналізувати контент конкурентів та контентну стратегію.

  2. Аналіз структури сторінок конкурентів та зміни їх динаміки.

  3. Дослідження технічних моментів. Кешування сторінок допомогало визначити, які сторінки були проіндексовані та які проблеми могли виникнути.

А що робити SEO спеціалістам у зв'язку з цими подіями?

Розглянемо основні альтернативні дії,  які дозволяють усунути цю проблему.

Використовуйте альтернативні інструменти

Для аудита та аналізу конкурентів використовуйте наступні сервіси та інструменти: SE Ranking, Ahrefs,  SEMrush.

Використовуйте Google Search Console

Якщо Ви якимось чином маєте доступ до Google Search Console конкурентів, то використовуйте це для отримання даних про кількість проіндексованих сторінок та запитів, які відображаються у результатах пошуку.

Для свого сайту, використовуйте його для прискорення  індексації  та перевірки сторінок. Також за допомогою цих сервісів можна виявити  помилки на сайті, які будуть заважати оптимізації.

Аналіз сторінок конкурентів напряму

Вивчайте сторінки сайтів-конкурентів безпосередньо своїми очима та руками. Регулярно перевіряти, що вони змінили та впровадили нового. 

Особливо робіть це, коли в них покращилися позиції, а у Вас - ні. 

Для відстеження динаміки позицій можна використовувати сервіс SE Ranking, розділ “Мої конкуренти”. Як користуватися цим сервісом читайте тут.

Використовуйте оператор “site:”

Для SEO оптимізації застосовуйте оператор “site:”.

Цей оператор можна використовувати для наступних цілей.

  1. Пошук унікального контенту та дослідження структури сайту

Для цього у пошуковику наберіть наступне:

site:example.com.ua “Ваш текст”

З лапками або без них.

Це допоможе вам знайти сторінки конкурентів, де використовується цей шматок тексту, і порівняти їх контент з Вашим для виявлення можливостей для покращення  контенту.

  1. Аналіз ключових слів у мета-тегах

Для цього наберіть наступне:

site:example.com.ua intitle:Ваш текст з ключовими словами

З лапаками або без них.

При укладанні запиту в лапки пошукова система шукатиме точний збіг введеної фрази чи слова у видачі.

Це допоможе Вам зрозуміти, які ключові слова використовуються на сторінках конкурентів. Та як вони оптимізують свої метатеги.

Застосування оператора intitle

Також це дасть Вам ідеї для нових тем статей в блог.

Використовуйте веб-архів Wayback Machine

Для аналізу конкурентів можна використовувати сервіс Wayback Machine.

Використання веб-архіву Wayback Machine

Дійте за наступним алгоритмом:

  1. Перейдіть на сайт  Wayback Machine. Та введіть УРЛ сайту, який Ви хочете проаналізувати.

  2. Оберіть дату з архіва, щоб подивитись, як сторінка виглядала на той момент.

  3. Проведіть дослідження змін структури сайту.

  4. Зробіть висновки про стратегію та тактику з SEO оптимізації конкурента.

Зокрема, як SEO-спеціалісту,  веб-архів дозволить зробити наступне:

  1. Переглядати зміни у часі. Ви дізнаєтесь, як сайт виглядав у різні періоди часу. Це дозволить відслідковувати зміни у контенті, юзабіліті та функціональності.

  2. Оцінити динаміку змін у структурі та навігації у різні періоди часу.  Це дозволить зрозуміти його ієрархію та досвід користувача.

  3. Здобувати ідеї для контентної стратегії. Веб-архів дозволить зрозуміти динаміку публікації контента конкурентів та підкаже Вам власні ідеї для нових тем. Порівняйте дату покращення пошукових позицій конкурентів та публікації нових статей на їхніх сайтів. Знайдіть успішні теми.

  4. Також можна досліджувати аналіз змін у мета-тегах, заголовках, урл-адресах та інших елементах.

Висновки

З вищезазначеного можна зробити  такі основні висновки:

  1. Конкурентів стане складніше аналізувати.

  2. Це не є критичним для seo спеціалістів.

  3. Для аналізу конкурентів та пошукової оптимізації використовуйте альтернативні сервіси та оператори. Також можна використовувати Google Search Console.

  4. Важливо постійно відстежувати зміни у функціональності пошукових систем та адаптувати свої стратегії відповідно, щоб залишатися конкурентоспроможними у пошуку.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції. 

Дата: 20.02.2024
Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA