• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Зміст:

Зовнішня оптимізація одна із найважливіших способів просування. У сучасних реаліях Google ретельно стежить, щоб посилання були природними та не були явно покупними. Починають працювати нові алгоритми.
Якісний посилальний профіль дозволить не тільки підвищити пошукові показники сайту в очах пошуковика, а й заведе на нього живий трафік.
Розглянемо методи посилальної оптимізації, які будуть актуальними у 2023 році.
Цього року ми вирішили зробити статтю у форматі запитання-відповідь (FAQ).

Основні терміни лінкбілдингу

Ймовірно, Ви вже стикалися з термінами, що використовуються в цій статті, але про всяк випадок ми наведемо опис найважливіших понять.

Лінкбілдинг (link building) або посилальна стратегія – це раціональне нарощування зовнішньої маси ресурсу, з метою його SEO оптимізації та перенаправлення на цей сайт трафіку відвідувачів.

Донор - сайт, що містить посилання на ресурс, що просувається і перенаправляє на нього трафік.

Реципієнт або акцептор - сайт, що приймає на себе масу посилань і трафік з них.

Поговорімо про лінкбілдинг стратегії та рекомендації щодо зовнішньої оптимізації на 2023 рік.

Google Link Spam Update. Що це за алгоритм?

Він посилює дію Google SpamBrain. Його завдання нейтралізувати вплив явно покупних посилань. Покарання за недотримання вимог алгоритму – це саме нейтралізація такого посилання. Цей алгоритм поширюється глобально всіма мовами.

"Заходи прийняті вручну" з Search Console через цей алгоритм не будуть застосовуватись.

В чому його основна відмінність від Google Penguin?

Думаю, що принципової різниці немає. Активоване машинне навчання та штучний інтелект. Алгоритм моніторить сайт на предмет куплених чи проданих посилань. Пошуковик вирішує, що робити зі сторінкою. Нівелювати такі посилання чи песимізувати такі сторінки. Але песимізація – це вже крайній захід. Якщо заспамленість перевищує певний рівень.

У будь-якому випадку доведеться ще більше думати, що потрібно робити, щоб відвідувачі самі посилалися на ресурс, тобто. займатися лінкбайтінгом.

Які приклади лінкбайтингу у реальному просуванні?

Одна з рекомендацій щодо природного нарощування маси посилань - це взяти інтерв'ю у профільного експерта. Завдяки цьому Ви отримаєте якісний контент і природне посилання з тематичного донора.

Також можна практикувати обмін посиланнями.

Наведемо реальний приклад з лінкбайтингу на основі нашого сайту.

Наприкінці статті “SEO тренди 2023” (її Ви знайдете у блозі), ми розмістили рекомендації від SEO експерта Сергія Кокшарова (Devaka) та дали посилання на його вебінар на його Youtube каналі.

У відповідь отримали розміщення зовнішнього посилання на наш сайт із його Телеграм каналу. Це дало нам гарне посилання, а також живий та профільний трафік.

Що рекомендується робити, щоб позиції не впали після оновлення алгоритму?

Робіть сайти для людей, а не для пошукової системи з метою її перехитрити та вийти у топ.

Регулярно перевіряйте якість маси посилань. Видаляйте та відхиляйте погані посилання.

Виникає питання: "А в якій кількості в абсолютних величинах і у відсотковому відношенні їх потрібно відхиляти?".

Та хоч усі 100%. Якщо посилання "токсичні", то їх потрібно позбуватися.

Про це, зокрема, говорив у своєму вебінарі Devaka (Сергій Кокшаров).

Посилання на вебінар

Чи варто купувати посилання на біржах?

Справа не в біржах. Дані з бірж застосовуються лише для навчання антиспам-систем. Розробники алгоритму чудово розуміють, що й зігнати користувачів з однієї чи кількох бірж посилань, то відразу з'явиться відразу кілька нових. Тому, в першу чергу, посилання має бути якісним і виглядати природно. Але все одно, до покупки посилання звертайтесь на біржі у другу чергу.

Які помилки слід уникати при зовнішньому просуванні молодого сайту?

Якщо у молодого сайту раптом різко збільшиться маса посилань, то для пошукача буде виглядати дивно.

Тому керуйтеся такими принципами:

  • Спочатку трафік органічний, а потім – посилання;

  • На кожні 100 відвідувачів/день навішуйте по 2-3 посилання.

Як найкраще позбуватися поганих посилань і як їх визначити?

Регулярно переглядайте свій посилальний профіль на предмет заспамленості, зокрема, стежте за тим, щоб серед донорів не було “китайців” з ієрогліфами. А також доменів із сумнівним змістом.

Також за допомогою сервісу Ahrefs перевіряйте своїх донорів на показники UR та DR. При виявленні битих посилань їх потрібно виправити, видалити чи відправити відхилення. Оптимальний варіант: це зв'язатися з донором і видалити його як із сайту, так і з індексу.

Але реалістичний варіант – це відправити їх на відхилення.

Чи варто розміщуватись у тих же донорів, що й конкуренти, навіть якщо донори якісні?

Вивчайте масу конкурентів, переглядайте за рахунок чого вони просуваються. Але при ухваленні рішення керуйтесь правилами відбору донорів.

Розкажіть про основні прийоми лінкбілдингу під час просування на Захід?

Намагайтеся здобувати посилання за рахунок якісного контенту, а не просто купуйте їх.

Основні методи комерційного лінк білдингу на Захід такі:

  • Аутріч;

  • Крауд-маркетинг;

  • Сабміти та каталоги;

  • Сервіси на замовлення посилань.

Головне - знову ж таки якість донора.

З добрих бірж посилань можу відзначити такі:

  • PRPosting;

  • Lion Zeal;

  • Sirlinksalot;

  • Rank Club.

Крауд посилання можна замовляти на наступних сервісах:

  • Crowdo.net;

  • CrorkService.

Які основні параметри під час вибору донора?

Метод для кожного проєкту є індивідуальним. Щоб ознайомитись із загальними параметрами, рекомендую прочитати статтю “Як виробити Link Building стратегію”. Але всі нюанси індивідуальні, вони виробляються на основі Вашого досвіду, знань та проєкту.

Розміщення посилань на форумах ще актуальне? Форумами ще хтось користується?

Старими, зі старими аккаунтами – так. Новими практично - ні. На старих форумах сидять старі фахівці та користувачі, які вже мають свою постійну тусовку.

Тому, якщо у Вас є старий прокачаний обліковий запис на профільному форумі, то розміщуйте на ньому посилання.

Думаю, що правила правильного розміщення таким користувачам не треба пояснювати. Або спробуйте купити доступ до такого облікового запису, або розміщуватися на замовлення через біржі.

А в інших випадках – намагайтеся робити так, щоб посилання на Ваш сайт проставлялися на тематичних телеграм каналах, соцмережах та інстаграмах.

Висновки

На основі викладеного можна зробити такі висновки:

  • Завдання нового алгоритму Google Link Spam Update - нейтралізувати вплив явно покупних посилань;

  • Найкращі та природні посилання - це ті, які користувачі проставляють на Вас самостійно;

  • Хочете розміщувати посилання на форумах? Розміщуйте їх на старих тематичних форумах, де мешкає стара та консервативна гвардія;

  • Робіть якісний контент для людей, а не для пошукових машин. Тоді донори самі до Вас підтягнуться.

Підписуйтесь на наш телеграм–канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть Про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції

Дата: 23.01.2023
Автор: Яременко Владислав за редакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA