• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Аналітика успішної реклами

Зміст:

Впровадження інструментів контекстної реклами впливає на функціональність IT рішень, які активно розвиваються в останні 5-7 років. При виборі правильної стратегії та цілей важливо розібратись в ефективності WEB технологій та зрозуміти, як все працює. Тільки тоді запуск кампанії дасть очікуваний результат.

Глибока аналітика дозволить отримати чітке уявлення про те, які дії призводять до підвищення продаж. Відстеження конверсій — дієвий інструмент для відображення поведінки користувачів після натискання на рекламному оголошенні. Також варто перевіряти швидкість веб-сайту та додати важливі плагіни. Цей показник вважають основним фактором рейтингу для пошукової оптимізації (SEO) з кількох причин: 

  • наявність потужного серверу забезпечує кращу взаємодію з користувачем, призводячи до більшого залучення; 

  • збільшення кількості переглядів сторінок та зниження показників відмов. 

Веб-сайти з надійним хостингом та відсутністю багів скануються ефективніше, швидкість завантаження сторінок сприяє підвищенню рейтингу в результатах пошуку. Створіть такий ресурс з перевіреними рішеннями.

Google Ads — які дані збираються та чому вони важливі

Аккаунт Google Ads — ефективний інструмент для досягнення бізнес-цілей у рамках встановленого раціонального бюджету. Запуск кампанії повинен базуватися на конкретній стратегії та наступних очікуваннях: 

Збільшення відвідуваності сайту Платформа допомагає користувачам знайти потрібний сайт, здійснити покупку в інтернет-магазині, скористатися послугою, заповнивши онлайн форму через контекстний аналіз. Оголошення можна додати зверху та знизу результатів пошуку після введення ключового слова або запиту. Додатково реклама відображається в Google Maps, Gmail і в стрічці новин на телефонах з системою Android або додатком Google.
Збільшення продажів та залучення нових клієнтів Інструмент впливає на впізнаваність бренду та охоплення широкої аудиторії

Алгоритми враховують контекст пошуку, місцезнаходження користувача, рейтинг оголошення, характер показу. З метою спрощення створіть фільтр для кожної категорії.

Основні метрики: CTR, CPC, конверсії, ROI

Розуміння ключових показників ефективності має додати успіху рекламних кампаній і прибутку з трафіку. Гугл пропонує наступні метрики: 

  • Конверсія реклами (CTR). Відсоток активних користувачів, порівняно із загальною кількістю людей, що переглянули оголошення. 

  • Ціна за клік (CPC).Відображає ефективність та релевантність оголошення.

  • Ціна за тисячу показів (CPM).

  • Рентабельність інвестицій (ROI).

Якщо веб-сайт має значний обсяг трафіку, варто регулярно перевіряти й оптимізувати час завантаження. Інтернет і технології, на яких базується запуск кампанії, постійно змінюються. Важливо зберігати сумісність з останніми новаціями.

Інструменти аналітики та результативність кампаній

Ефективність реклами перевіряється на основі правильно визначених KPI, або ключових показників ефективності оголошень. Для цього використовують аккаунт Google Ads, привязуючи звіти до Google Analytics. Для оптимізації показників розробники часто використовують наступні прийоми: 

  1. Відкладене завантаження. Інструмент відображає тільки ті медіафайли (зображення, відео тощо), які безпосередньо бачать користувачі. Решта — після прокручування статті.

  2. Згортання та об’єднання CSS і JavaScript. Великі файли уповільнюють час завантаження. Видаливши непотрібні пробіли, розриви рядків та коментарі, а також об’єднуючи 2-3 блоків в один, вдастся зменшити кількість запитів HTTP.

В сучасному цифровому середовищі користувачі очікують миттєвого доступу до інформації та безперебійного перегляду веб сторінок. Саме тому засновник проекту BUSINESS SITE Максим Димура акцентує увагу на важливості використання стабільного хостингу для збору й обробки даних. Без цього контекстний маркетинг неможливий.

Роль хостингу у роботі з аналітичними даними

Якісний контекстний маркетинг є основою сучасних бізнес стратегій, що все частіше базуються на Big Data. Google любить швидкість, надійний хостинг з турбо режимом — важливий компонент керування такими даними. Вдалий вибір провайдера забезпечує доступність інформації та її ефективну обробку. Процес формування звітів з рекламної кампанії включає 3 наступних етапи: 

  1. Збір даних — отримання інформації з різних джерел. Звіт може бути структурованим (цифри та статистика в базах даних), або у вигляді тексту, зображень чи відео.

  2. Обробка. Система виправляє блоки, що містять помилки або суперечливі. Як результат — інформація стає придатною для аналізу.

  3. Візуалізація. Допомагає маркетологам краще зрозуміти будь-які закономірності чи тенденції. Створіть діаграму, графік чи іншу візуалізацію щоб максимально донести стан справ.

Якість сервера формує взаємодію з користувачем. Якщо веб-сайт завантажується більше 5 секунд, відвідувачі закривають сторінку. Потужне серверне обладнання — must-have для будь якого маркетолога. Створіть правильне середовище і ви отримаєте ефект в стислі терміни.

Перехід на технологією SSD NVMe значно підвищує швидкість роботи сайту та плавність відображення сторінок. В приорітеті веб-хостинг, який використовує механізми кешування, мережі доставки контенту (CDN) і інструменти типу LiteSpeed.

Інструменти для поєднання Google Ads, хостингу та веб-стратегії

Підв'язка облікових записів та маркетингових інструментів різного призначення дозволяє переглядати дані про ефективність реклами у звітах Google Ads та Analytics. Для просування на 100% ефективної веб стратегії важливо додати в список завдань наступне: 

  • постійно перевіряти налаштування;

  • використовувати найновіші функції та параметри інтеграції; 

  • регулярно оптимізувати Google Ads кампанії з метою правильного використання бюджету.

Статистика реклами інтегрується з Google Analytics лише раз на день. Дані не актуальні, хоча поєднання показників забезпечує велику додаткову цінність, яку дає контекстний звіт. 

GTMetrix VS Google PageSpeed Insights

Обидва інструменти вимірюють швидкість/продуктивність роботи веб-сайту, по-різному враховуючи показники. З GTMetrix розробникам доведеться самостійно шукати рішення для оптимізації. Google PageSpeed ????Insights надає більш конкретні рекомендації та включає у звітах Core Web Vitals (вимірює час завантаження найбільшого елемента на сторінці в секундах). LCP з часом 2,5 секунди або менше вважається ідеальним. 

GTMetrix використовує API Slow (Yahoo) та дає розробнику можливість записувати відео процесу завантаження. Серед інших інструментів:

FID

Показує затримку між першою взаємодією користувача та відповіддю сторінки в мілісекундах

CLS

Вимірює візуальну стабільність контенту внаслідок несподіваних зміщень елементів під час завантаження

Web Core Vital: Interaction to Next Paint (INP)

Оцінює швидкість реагування сторінок, використовуючи дані з Event Timing API. На відміну від FID, INP враховує всі взаємодії користувача, а не лише перше

Тестування швидкості веб-сайту є важливим процесом, що дозволяє знайти ідеальну взаємодію з користувачем. Оптимізація повинна проводитись на різних пристроях: комп’ютери, смартфони та планшети. Середній час завантаження сторінок відрізняється в браузерах Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari та Microsoft Edge. Широкосмугове з’єднання 4G та 3G також впливає на особливості роботи. 

Як вибрати хостинг для роботи з Google Ads

Підвищення ефективності веб маркетингу передбачає оптимізацію зображень, впровадження кешування, використання мережі доставки вмісту (CDN) і вибір надійного хостинг-провайдера. Запуск кампанії включає вибір одного з наступних рішень: 

  1. VPS хостинг. Технологія використовується для оптимізації навантаження на сервер. Передбачає ізольовані ресурси, надає більше можливостей контролю та налаштування, ніж спільний хостинг.

  2. Виділений хостинг. Усе обладнання, з якого складається сервер, знаходиться під контролем розробника. Це забезпечує найвищий рівень безпеки. Підходить для публікації веб-сайтів та додатків з великим обсягом трафіку.

  3. Cloud хостинг. Зменшує ризик простою завдяки можливості розподілити ресурс між кількома серверами.

Якісна реклама без хорошої цільової сторінки неефективна, витрати на конверсію не будуть виправданими. Використання швидкого та надійного хостингу гарантує, що відвідувач залишиться на веб-сайті довше, що позитивно вплине на індексацію контенту та знизить вартість просування. 

Коротко про головне

Google Ads є базовим інструментом для просування онлайн продуктів. Завдяки мільярдам щоденних пошукових запитів, використання платформи дає змогу представити свій бізнес або продукт величезній аудиторії. Створіть ефективну маркетингову стратегію вже сьогодні використовуючи чек-лист від професіоналів.

Швидкість завантаження веб-сайту покращує загальний досвід відвідувачів та впливає на особливості індексації кожної статті. З якісним ресурсом потенційні покупці залишаться на сторінці довше та повернуться для замовлення товару.

Хостинг не тільки дозволяє власникам бізнесу публікувати свої веб-сайти, програми та онлайн-форми в Інтернеті. Сервери та простір для зберігання важливий для аналітики. Інфраструктура веб-хостингу, ресурси та підключення до мережі безпосередньо впливають на швидкість завантаження веб сторінок та оголошень.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції.

 
Дата: 09.01.2025
Автор: Олександр Ровник
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA