• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
+380 (44) 364 05 71
  • Ваші додатки
    та дистрибутиви
    починають працювати
    за секунди!

Швидка настройка потрібних додатків
на хмарному SSD VPS сервері

Конфігурації VPS хостингу

NVMe - новий стандарт SSD дисків.
Забезпечує обробку більшого числа одночасних запитів в 2-3 рази. VPS з NVMe працює швидше.

CLOUD Unix-only

Для досвідчених адміністраторів

187.51 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 1

Для проектів що розвиваються

271.11 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 2

Для великих порталів і web-студій

542.23 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 3

Безкомпромісна потужність VPS сервера

805.41 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 4

Потужність сервера в хмарі

1073.88 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 1 NVME

Ідеальний для навантаженої бази

298.38 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 2 NVME

Для проектів вимагають високої швидкості файлової системи

596.29 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

CLOUD 3 NVME

Великі ресурси і висока швидкість NVME для будь-якого проекту

805.41 грн. на місяць

Оберіть період замовлення:

Основні можливості:

Залишилися питання? Ми відповімо Вам на них

  • Чому саме OTRS 8?

    OTRS 8 - остання версія, яка націлена лише на розвиток вашого бізнесу. OTRS 8 гарантує більше комфорту і мотивації співробітників завдяки великій кількості варіантів персоналізації. Це найкраща інвестиція в майбутнє вашої компанії.

    OTRS 8 може використовуватися в якості рішення для управління як бізнесом взагалі, так і вокремому напрямку. Нова версія - це ще більше швидкості, информації в реальному часі, максимальна гнучкість та безпека. Онвлення OTRS дозволить врахувати всі індивідуальні вимоги та потреби.

    • інтуїтивно зрозумілим сучасним інтерфейсом;
    • швидкістю передачі і обробки даних;
    • фільтрів для пошуку потрібних звернень та зберігання певних запитів в різних базах даних;
    • поліпшеною системою безпеки.
  • Як працює OTRS 8?

    OTRS (Open Source Ticket Request System) - це міжнародна система для прийому, обробки та обліку заявок (будь-яких звернень, питань). Тобто вона підходить як для реалізації Helpdesk, так і для організації повноцінної системи обміну інформацією з клієнтами і всередині компанії. Наприклад, якщо вам необхідно управляти роботою відділу продажів або техпідтримки, або ви плануєте максимально автоматизувати роботу з клієнтами (передачу рахунків, договорів та проведення онлайн-переговорів), без OTRS вам не вдасться обійтися.

    Завдання, з якими працює дана система, різноманітні:

    • реєстрація звернень;
    • обробка та облік запитів і будь-який листування в OTRS;
    • автоматизація відстеження виконання заявок і обліку даних для KPI і інших показників діяльності;
    • фіксація і зберігання інформації про всі дії, що здійснюються з заявками.

    У кількох словах, OTRS працює наступним чином - клієнт залишає звернення, воно фіксується в системі, обробляється, аналізується і передається виконавцю або агенту для подальшої роботи з користувачем і його запитом. І все це за лічені секунди. Стандартна фіксація повідомлення включає в себе ідентифікацію того, хто залишив запит, присвоєння унікального номера заявці і категоризацію звернення. Після агенту приходить повідомлення про надходження нового завдання або необхідності відповісти на вже наявну, а саме повідомлення ставиться в чергу. Кожному клієнту і агенту можливо встановити різні права доступу, в т.ч. з метою поділу загального масиву заявок і налаштування автоматичних відповідей для повідомлень, що розрізняються за певними критеріями і параметрами.

  • Чи можна OTRS-систему інтегрувати з сайтом і поштою?

    Встановивши систему підтримки OTRS на Debian або будь-яку іншу операційну систему, ви завжди можете інтегрувати її з наявними веб-сайтом або поштою. Інтеграція системи обробки запитів з сайтом або Лендінзі дозволить організувати процес збору і обробки даних і питань від потенційних клієнтів або постійних відвідувачів сайтів, в т.ч. для формування бази контактних даних. Інтеграція з поштою, в свою чергу, дасть можливість отримувати заявки від користувачів на вашу електронну адресу і завжди мати до них доступ, налаштувати автоматичну відправку повідомлень для клієнтів і користувачів (агентів), а також організувати оперативне спілкування між замовником і виконавцем з мінімальними витратами.

  • Чи є у OTRS підтримка API?

    OTRS - це одна з найбільш гнучких систем продажу квитків і обробки запитів через інтернет, використовувана для обслуговування клієнтів, роботи служби підтримки та управління ІТ-послугами. Завдяки швидкому впровадженню і простий налаштування під ваші потреби можливо скоротити витрати і підвищити ефективність і прозорість вашого ділового спілкування і всього онлайн-бізнесу в цілому.

    Відмітна особливість OTRS від інших аналогічних сервісів - наявність підтримки API. Завдяки цьому інструменту можна скоротити час отримання запитів, замінивши великоваговий стандартний скрипт (саме він може збільшувати час на парсинг і запис звернень в загальну базу) на сучасний і легкий API. При цьому можна як написати власний новий скрипт, який зможе обробляти заявки навіть з важкими вкладеними файлами будь-якого формату, так і скористатися наявними API rpc.pl. Що б ви не вибрали, фахівці FREEhost.ua допоможуть вам в реалізації і подальшої техподдержке OTRS.

Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA