Залишилися питання? Ми відповімо Вам на них
- Чому саме OTRS 8?
OTRS 8 - остання версія, яка націлена лише на розвиток вашого бізнесу. OTRS 8 гарантує більше комфорту і мотивації співробітників завдяки великій кількості варіантів персоналізації. Це найкраща інвестиція в майбутнє вашої компанії.
OTRS 8 може використовуватися в якості рішення для управління як бізнесом взагалі, так і вокремому напрямку. Нова версія - це ще більше швидкості, информації в реальному часі, максимальна гнучкість та безпека. Онвлення OTRS дозволить врахувати всі індивідуальні вимоги та потреби.
- інтуїтивно зрозумілим сучасним інтерфейсом;
- швидкістю передачі і обробки даних;
- фільтрів для пошуку потрібних звернень та зберігання певних запитів в різних базах даних;
- поліпшеною системою безпеки.
-
Як працює OTRS 8?
OTRS (Open Source Ticket Request System) - це міжнародна система для прийому, обробки та обліку заявок (будь-яких звернень, питань). Тобто вона підходить як для реалізації Helpdesk, так і для організації повноцінної системи обміну інформацією з клієнтами і всередині компанії. Наприклад, якщо вам необхідно управляти роботою відділу продажів або техпідтримки, або ви плануєте максимально автоматизувати роботу з клієнтами (передачу рахунків, договорів та проведення онлайн-переговорів), без OTRS вам не вдасться обійтися.
Завдання, з якими працює дана система, різноманітні:
- реєстрація звернень;
- обробка та облік запитів і будь-який листування в OTRS;
- автоматизація відстеження виконання заявок і обліку даних для KPI і інших показників діяльності;
- фіксація і зберігання інформації про всі дії, що здійснюються з заявками.
У кількох словах, OTRS працює наступним чином - клієнт залишає звернення, воно фіксується в системі, обробляється, аналізується і передається виконавцю або агенту для подальшої роботи з користувачем і його запитом. І все це за лічені секунди. Стандартна фіксація повідомлення включає в себе ідентифікацію того, хто залишив запит, присвоєння унікального номера заявці і категоризацію звернення. Після агенту приходить повідомлення про надходження нового завдання або необхідності відповісти на вже наявну, а саме повідомлення ставиться в чергу. Кожному клієнту і агенту можливо встановити різні права доступу, в т.ч. з метою поділу загального масиву заявок і налаштування автоматичних відповідей для повідомлень, що розрізняються за певними критеріями і параметрами.
-
Чи можна OTRS-систему інтегрувати з сайтом і поштою?
Встановивши систему підтримки OTRS на Debian або будь-яку іншу операційну систему, ви завжди можете інтегрувати її з наявними веб-сайтом або поштою. Інтеграція системи обробки запитів з сайтом або Лендінзі дозволить організувати процес збору і обробки даних і питань від потенційних клієнтів або постійних відвідувачів сайтів, в т.ч. для формування бази контактних даних. Інтеграція з поштою, в свою чергу, дасть можливість отримувати заявки від користувачів на вашу електронну адресу і завжди мати до них доступ, налаштувати автоматичну відправку повідомлень для клієнтів і користувачів (агентів), а також організувати оперативне спілкування між замовником і виконавцем з мінімальними витратами.
-
Чи є у OTRS підтримка API?
OTRS - це одна з найбільш гнучких систем продажу квитків і обробки запитів через інтернет, використовувана для обслуговування клієнтів, роботи служби підтримки та управління ІТ-послугами. Завдяки швидкому впровадженню і простий налаштування під ваші потреби можливо скоротити витрати і підвищити ефективність і прозорість вашого ділового спілкування і всього онлайн-бізнесу в цілому.
Відмітна особливість OTRS від інших аналогічних сервісів - наявність підтримки API. Завдяки цьому інструменту можна скоротити час отримання запитів, замінивши великоваговий стандартний скрипт (саме він може збільшувати час на парсинг і запис звернень в загальну базу) на сучасний і легкий API. При цьому можна як написати власний новий скрипт, який зможе обробляти заявки навіть з важкими вкладеними файлами будь-якого формату, так і скористатися наявними API rpc.pl. Що б ви не вибрали, фахівці FREEhost.ua допоможуть вам в реалізації і подальшої техподдержке OTRS.