• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Оглядова стаття про сервіс SE Ranking

Зміст:

Основна функція SE Ranking - зняття позицій у різних пошукових системах, географічних локаціях та відстежування їх динаміки. Для декількох сайтів одночасно.

А також:

  • досліджувати посилальну масу;

  • проводити автоматичний аудит сайту;

  • дослідження конкурентів;

  • підключати SMM-модулю.

За допомогою сервісу можна дізнатися показники проектів, що просуваються.

Загальні показники проектів, що просуваються

А саме:

  • Кількість ключових слів у топ-5, 10 та 30.

  • Кількість ключових слів, які завантажені у сервіс для дослідження.

  • Середнє арифметична позиція всіх ключовиків.

  • Кількість зовнішніх доменів, які посилаються на домен/url, що досліджується.

  • Кількість зовнішніх беклінків.

  • Кількість ключових слів в індексі пошукових систем.

  • Показники автоматичного аудиту сайту.

Оцінка

Дуже зручна фішка. Особливо, якщо у Вас декілька проектів. Не треба заходити у кожний окремо. Але якщо у якомусь з них відбудуться зміни, то Ви це помітите.

Моніторинг позицій пошукової видачі

Сервіс дозволяє монітрити та аналізувати дані з пошувої видачі.

Як для Десктопної так і для мобільної видачі.

У шапці таблиці ми можемо побачити наступні показники з динамікою.

Графік моніторинга показників пошукової видачі

У шапці таблиці можна побачити:

  • кількість слів у топах;

  • кількість ключовіків, що підросли та впали;

  • середню позицію;

  • прогноз трафіку;

  • видимість;

  • кількість елементів пошуку;

  • % ключів у ТОП-10.

Динаміку цих показників можна побачити на графіку.

Також можна додавати нові слова, оновлювати та експортувати дані.

Біля кожного показника знаходиться літера “i”. Наведіть на неї курсор та дізнатися, що показує кожний параметр докладніше.

Тепер розглянемо таблицю з результатами пошукової видачі.

Таблиця з результатів пошукової видачі

В таблиці Ви знайдете список ключових слів, які можна завантажити як пакетно з файлу, так і окремо.

Якщо зайти у вкладку “колонки”, то Ви можете додавати та видаляти необхідні показники.

У таблиці вкажіть цільовий URL та групу для ключовиків.

Якщо URL, за яким фактично ранжується не буде співпадати з цільовим, то сервіс вкаже на це.

Ви можете застосовувати фільтри для сортування показників та ключовиків.

Я рекомендую, щоб у таблиці були наступні колонки:

  • ключові слова;
  • URL;
  • частотність;
  • кліки;
  • елементи пошуку.

Оцінка

Дуже корисний розділ для SEO оптимізації сайтів.

Гостьове посилання

Для зручного ознайомлення замовника, або інших осіб з даними просування, але недопущення його до інших закритих даних.

Для цього на сервісі існує гостьове посилання. Кнопка знаходиться у верхньому правому кутку.

Гостьове посилання за даними сервісу SE Ranking

При натисканні на неї Ви зможет вказати ті дані, які забажаєте показати третій особі.

Зокрема позиції, дослідження конкурентів, план просування та ін.

Оцінка

Дуже зручно, рекомендую. особливо, якщо Ви просуваєте чужі проекти, або просто хочете проконсольтуватися з просування власного проекта з третьою особою.

Фіксування нотатків

За допомогою сервісу можна фіксувати нотатки. Вони фіксуються як у автоматичному режимі, так і вручну.

Нотатки з пошукового просування

Зокрема, через автоматичне внесення нотатків Ви можете дізнатися про оновлення алгоритмів. Це підкаже Вам причини зміни пошукових показників.

Фіксування нотатків крок 2

Ці нотатки будуть відмічені на графіках за видимості, середньої позиції та інших.

Підключення Google Analytics та Search Console

На SE Ranking можна підключитися Search Console та Google Analytics.

Завдяки чому можете отримувати синхронізовані дані нікуди не перемикаючись.

SE Ranking переробляє показники Сеарч Консолі у дуже цікаві показники для сеошників.

Зокрема “Значимість ключових слів”.

Підключення Search Console до SE Ranking

Ви можете дізнатись за якими ключовими словами є трафік, а за якими - немає, незважаючи на частотність.

Така функція дає “їжу для роздумів”. 

Якщо Ви бачите, що ключове слово не дає трафіку, згідно SE Ranking, то варто зробити наступне:

  • зайдіть на Search Console, та перевірте CTR для ціх слів;

  • подивіться які типи сторінок видає Гугл на такі запити. Можливо, користувачі отримують не те, що очікують. Наприклад, на інформаційні запити пошукова система видає комерційні сторінки, або навпаки, на комерційні запити - інформаційні сторінки;

  • перевірте сніпет, можливо його треба переробити та покращити.

Аналіз конкурентів

Проаналізувати конкурентів на цьому сервісі можна двома способами.

Загальний аналіз конкурентів та порівняння динаміки ї пошукових показників 

Пошукове просування - аналіз конкурентів

Особисто я порівнюю динаміку тих конкурентів, які я обрав та додав у сервіс.

Це дозволить порівнювати та відслідковувати динаміку свою на конкурентів за наступними показниками:

  • середня позиція;

  • прогноз трафіку;

  • видимість;

  • відсоток ключів у топ-10;

  • розподіл конкурентів.

Для цього зліва у меню зайдіть у вкладки “Мої конкуренти - Додані”. Клікніть кнопку “Додати конкурента” та внесіть обрані Вами сайти.

Завдяки цьому можна дізнатися наприклад, чи стосувалася різька зміна пошукових показників лише Вас, чи це явище торкнулось усих. Це буде одразу помітно у таблиці та на графіку.

Глибокий аналіз кожного конкурента окремо

Ви можете проаналізувати кожний сайт окремо.

Цей аналіз буде набагато глибшим, ніж загальний аналіз, який зазначений вище.

Індивідуальний аналіз конкурентів

Для цього у верхньому меню знайдіть пункт “Аналіз конкурентів” клікніть його та у пошуковій сторінці введіть УРЛ сайту, який Ви хочете дослідити.

Порівняння семантики конкурентів

Порівняння семантики сайта, що оптимізується та конкурентів

Ви можете дізнатися за якими словами ранжуються Ваші конкуренти але не ранжуєтесь Ви. Тобто зрозуміти, які слова варто додати у семантику.

Для цього:

  1. Перейдіть на вкладку “Аналіз конкурентів” у верхньому меню та введіть УРЛ ВАШОГО сайту, далі клікнути кнопку “Аналізувати”;

Порівняння конкурентів крок 1

  1. Далі у боковому меню переходимо Органічний трафік - Порівняння конкурентів;

Аналіз конкурентів крок 2

  1. Набиваємо УРЛи сайтів-конкурентів;

  2. Далі ми отримаємо діаграму за наявністю ключових слів. Спільних та різних, аналогічно, як у сервісі Serpstat.

Аналіз конкурентів крок 3

Оцінка

Зручна діаграма для пошуку спільних та різних слів семантичного ядра.

Маркетинговий план

Маркетінговий план у SEO - чек-лист

У боковому меню можно знайти пункт “Маркетинговий план”. У цій вкладці Ви знайдете стандартний маркетинговий план з просування сайтів у вигляді чек-ліста.

Ознайомтеся з ним, перегляньте, що вже зроблено, а що ще ні.

Також Ви можете додати нову задачу вручну.

Також задачі можна вилаляти вручну та встановлювати пріоритет.

Аудит сайту

Ви можете проводити автоматичний аудит сайта.

Налаштувати розклад його запуску можна як в автоматичному режим, так і запустити вручну.

Результати аудита можно порівнювати з попередніми, щоб побачити покращення, чи погіршення результатів.

SEO-аудит в автоматичному режимі SE Ranking

За результатами аудиту можна дізнатися наступні показники:

  • загальна оцінка стану сайта від 1 до 100;

  • CORE WEB VITALS;

  • основні проблеми та помилки та їх кількість;

  • кількість просканованих сторінок у Google та інше.

У звіті про помилки Ви дізнаєтесь про кількість помилок,  попереджень та зауважень. 

Для виправлення спочатку починайте з усунення помилок, а далі - попередження та зауваження. Список помилок та зауважень Ви знайдете у вкладці “звіт про помилки”.

Результати SEO-аудиту в автоматичному режимі

Помилки позначені червоним хрестиком.

Рекомендуємо також проводити детальний технічний аудит сайту в ручному режимі. 

Відстежування зворотних посилань

Сервіс дозволяє проводити аналіз зовнішніх посилань.

Як доданих користувачем вручну, наприклад, тих, що взяті з Search Console, чи інших сервісів.

Ви можете перевірити свій сайт на перетин беклінків, тобто дізнатися, які зовнішні посилання мають конкуренти, але не маєте Ви.

Перетин зворотніх посилань

Щоб скористатися цим, перейдіть за вкладками у верхньому меню Беклінки - Перетинання беклінків.

Необхідно вести свій основний домен та до 5  доменів конкурентів.

Отримаєте список відповідних доменів. Також можна скористатися фільтрами та відібрати різні типи зовнішніх доменів.

Якщо зайдете у верхнє меню Беклінки - Аналіз беклінків, то зможете дізнатися про всі вхідні посилання Вашого домена та їх якість.
У боковому меню можна скористатися пунктом “Моніторинг беклінків”. Та отримати характеристику доменів та лінків, які Ви завантажили туди вручну, або автоматично з Search Console.  На кожну групу до 1 тис. доменів.

Відстежування змін

Сервіс дозволяє відстежувати зміни, які були внесені на сайт. Наприклад тексти, тайтли, дескрипшен, robots.txt та ін.

Рекомендую ознайомитися зі статтею: “Як написати та оптимізувати SEO текст”.

Це буде корисно, коли над сайтом працює багато спеціалістів, щоб було відомо які зміни та коли були внесені. Це може допомогти в аналізі причин проблеми просування,  якщо вона з'явиться.

Новий дизайн меню

У даній статті ми розібрали можливості сервіси SE Ranking з старим класичним меню. Але за бажанням користувач може переключитися на новий дизайн меню.

Особисто я залишаюся на старому дизайні, бо вже звик до нього .

А як Вам  новий варіант? Чи все подобається? Напишіть про це у коментарях.

Посилання знаходиться у боковому меню.

SMM модуль

У боковому меню Ви знайдете SMM модуль. Завдяку йому можна підключати акаунти Facebook та X (ex-Twitter).

Отримувати та перевірити аналітичну інформацію по ним.

Висновки

  1. Універсального сервісу, який би виконував усі задачі для оптимізації - поки що не існує.

  2. SE Ranking надає фішку з завантаженням Search Console та систематизацією даних. Можна визначити ключові слова, які знаходяться в топах, але не дають органічного трафіка.

  3. Для SEO спеціалістів використовувати сервіс для зняття позицій, їх динаміки та аналізу конкурентів, фіксування нотатків.

  4. За наявності багатьох менеджерів та спеціалістів, що мають доступ до адміністративної панелі сайту та можуть вносити зміни, рекомендуємо використовувати функцію “Відстеження змін”.

  5. Можете користуватися функцією “Порівняння семантики з конкурентами” та “Перетин беклінків” але краще перевіряти їх показники вручну.  

  6. Для SMM оптимізації використовуйте відповідний модуль.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції.

 
Дата: 10.11.2023
Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA