• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Лінкбілдмиіг 2024

Зміст:

Як відомо, пошукова оптимізація - це динамічний ландшафт, який постійно змінюється в залежності від оновлення пошукових алгоритмів, запитів та пошукового досвіду користувачів. Грамотна пошукова стратегія або link building є невід'ємною частиною SEO оптимізації. Добре розроблений  link building призведе не тільки до покращення пошукової видачі, але й заведе на сайт живий органічний трафік.

Зовнішня оптимізація продовжує еволюціонувати. У 2024 році очікується, шо пошукові системи будуть більш суворо ставитися до зовнішньої посилальної маси. Також очікується більше залучення штучного інтелекту у побудові лінк білдінг стратегії. В цій статті ми розглянемо ті тенденції та рекомендації, які будуть працювати у найближчі роки.

Використання штучного інтелекту у лінкбілдінгу

Буде зростати роль використання штучного інтелекту у лінкбілдінгу у 2024 році.

Він дозволяє автоматизувати роботи та позбути SE- шників рутинної роботи.

Використовуйте штучний інтелект у зовнішній оптимізації для наступних задач:

  • Генерація листів-пропозицій для потенційних донорів.

  • Загальні поради з побудови лінкбілдінг стратегії.

  • Допомога у підборі потенційних донорів.

  • Визначення впливових експертів та авторів для написання статей та цитування.

  • Поверхневий аналіз конкурентів.

  • Генерація контенту для статей-донорів.

  • Крауд-маркетінг. Підбір потенційних донорів. 

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею “Як Сhat GPT можна використовувати у SEO та лінкбілдінг стратегії”.

Залученість спеціальних сервісів для зовнішньої оптимізації

Так, незважаючи на розвиток штучного інтелекту, без профільних сервісів обійтися дуже важко.

Особливо це стосується підбору потенційних донорів та дослідження посилальної маси конкурентів.

Для підбору донорів перш за все рекомендуємо Ahrefs.

А далі, за пріоритетом - SERanking та Serpstat.

User Experience (UX) та його роль у побудові посилальної маси

User Experience (UX) залишиться важливим фактором для пошукової оптимізації у 2024 році. Пошукові алгоритми більш чутливими та враховують, як користувачі взаємодіють з сайтами.

UX враховує дизайн,  зручність користування,  корисність контента, швидкість завантаження зображень, Core Web Vitals, адаптивність до різноманітних пристроїв, конверсію та інші фактори, що впливають на сприйняття сайта користувачем.

Покращення досвіду користувача не тільки оптимізує пошукові показники але й створить умови для природнього нарощування посилальної маси.

Як покращення UX впливає на link building

Розглянемо основновні фактори такого покращення. Завдяки ним користувачі та ресурси будуть природно про стимульовані розміщувати посилання на Ваш сайт та нарощувати посилальну масу.

  • Якісний контент. Якісний, релевантний та корисний контент, зі зручною структурою та ієрархію.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею: “Як написати та оптимізувати SEO текст”.

Також рекомендується брендування контенту, зокрема картинок. 

Як приклад можемо привести брендування головної картинки у шапці статті, що висвітлює саму тему та нагадує на якому сайті вона розташована

  • Зручна навігація. Вона мусить бути інтуїтивно зрозумілою та сприяти тому, щоб користувач легко знаходив потрібну йому інформацію. А також зручно пересувався по сайту, як з компа, так і з мобільних пристроїв.

  • Адаптивний дизайн для мобільних пристроїв. Верстка та дизайн сайтів мусить коректно відображатися як на стаціонарному комп'ютері, так і смартфоні. Регулярно перевіряйте зручність для мобільних пристроїв за допомогою спеціальних сервісів.

  • Інтерактивні елементи. Використовуйте інтерактивні елементи, що будуть корисними для користувачів та спонукати поділитися ними. Це інфографіка, віджети, калькулятори та інше.

Соціальні мережі та стратегія побудови посилань

Розглянемо основні тези з корисності соціальних меереж для лінкбілдінга:

  • Сигнали соцмереж. Природні лайки, репости та коментарі є сигналом для пошукових систем про релевантність та популярність контенту.

  • Впізнаваність бренду. активність в соцмережах підвищує впізнаваність бренду та сприяє природному нарощуванню посилальної маси.

  • Мережі сприяють надходженню на сайт живого трафіку та сприяє також нарощуванню зворотних посилань.

Як використовувати соціальні мережі для побудови якісного лінкбілдінгу

  • Оптимізований та актуальний профіль. Регулярно оновлюйте свій профіль з інформацією про бренд, сайт якого Ви просуваєте.

  • Регулярно оновлюйте контент. Користувач мусить бути простимульований взаємодіяти з ним та розміщувати посилання. 

  • Підтримуйте активність у тематичних групах. Це привабить більше уваги та профільний трафік.

  • Використовуйте хештеги. Допомагайте знаходити необхідний контент за допомогою хештегов.

  • Моніторинг та аналітика. Використовуйте їх для контролю ефективності застосування стратегії.

Ось приклад нашої сторінки у мережі Facebook.

Скрін сторінкии на Фейсбук

Пам'ятайте, що в цій галузі важливі активність, унікальний та релевантний контент та взаємодію з аудиторією.

Використання Телеграм каналів

Працюйте та дійте аналогічно з соціальними мережами.

Наводжу приклад нашого телеграм каналу.

Скрін сторінки в Телеграм

Ми регулярно розміщуємо в ньому пости на наші  нові матеріали, важливо інформацію, а також обмінюємось посиланнями з авторитетними джерелами.

Рекомендації з лінк білдінгу 2024 для молодих сайтів

Для побудови посилальної маси молодого сайту дотримуйтесь наступних рекомендацій.

Прогон сайту, що просувається по тематичних каталогах

Це збільшить видимість у пошуковій системі та прискорить індексацію при оновленні контента.

Та звісно ми отримуємо додаткові природні посилання, що покращить пошукові результати.

Гест пости та їх ефективність для молодих сайтів

Гест пости від авторитетних експертів та інфлюенсерів підвищують авторитетність сайту у своїй галузі. Розміщення посилань у авторитетних джерелах позитивно позначається на ранжуванні у пошуковій видачі. Варто зазначити, що доля постів українською мовою різко зросла у порівнянні з 2022 роком.  Зараз вона становить біля 50%. Також значно зросла частка україномовних блогів.

Гест пости – це, безумовно, ефективний інструмент для підвищення авторитетності молодих сайтів. Однак, часто здається, що це як нездійсненна мрія для багатьох. Ну, куди нам, малим?

Постінг платформи, такі як Prposting, допомагають молодим сайтам знайти своє місце під сонцем.

Тепер можливо навіть для тих, хто не володіє широкими ресурсами або масштабними зв'язками. Що ж, якщо ваш сайт ще не має шансів у змаганні з гігантами, то якісні пости здатні надати той старт. Хто знає, можливо, Ваш наступний гест пост буде читати той самий цільовий клієнт.

А пост, це та соломинка, яка змусить його перейти та здійснити конверсію. Що безумовно підвищить SEO показники.

Пости на форумах

Таку рекомендацію можна віднести як до нових, так і до старих сайтів.

Залишайте пости на форумах, де існує ручна модерація від живих модераторів.

До таких можна вiднести Reddit та Quora. Також розміщуйтесь, як від себе так і від авторитетних авторів на форумах зі “старою гвардією”. Ті, хто досі любить форуми.

Аналітика та оцінка ефективності посилальної стратегії

Які метрики для оцінки ефективності стратегії:

  • Кількість та якість зворотних посилань. Оцінюйте кількість та якість вхідних посилань на ресурс, який Ви просуваєте.

  • Співвідношення вхідних dofollow та вихідних dofollow посилань.

  • Динаміка позицій в пошукових системах.

  • Трафік. Відслідковуйте динаміку як органічного трафіку, так і трафіку від самих донорів.

Сервіси для контролю лінкбілдінга

Google Analytics відслідковує трафік, конверсії та дії відвідувачів.

Ahrefs, SEMrush, Moz, Serpstat надають дані про кількість та якість зворотних посилань, рейтинг сайту, та інші показники.

На даному графіку ми можемо побачити, як нарощування посилальної маси позитивно впливає на зростання органічного трафіку.

При зростанні кількості доменів-донорів на 12,30%, спостерігається зростання органічного трафіку на 24,50%.

Але звісно, це результат комплексної роботи та сезонних факторів.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею: “Як виробити link building стратегію? Шаблон автоматичної таблиці”.

Висновки

Роль лінкбілдінга у 2024 році буде сільнішою, ніж у 2023.

Природна та якісна посилальна маса - це один з факторів на основі якого Google формує свою думку про контент з точки зору E-E-A-T.

Дотримуйтесь наступних рекомендацій:

  • Регулярно моніторте якість  своєї посилальної маси та очишуйте її. Орієнтовно 1 раз на 3 місяці.

  • Пам'ятайте, що у 2024 році E-E-A-T контент буде усьому голова. При наявності якісного контенту посилальна маса буде зростати природним шляхом, або користувачі захочуть з Вами обмінятися посиланнями.

  • Шукайте привід для дискусій на тематичних  форумах з ручною модерацією.

  • Автоматизуйте процеси лінкбілдінгу. Використовуйте штучний інтелект для автоматизації нарощування посильної маси. також пам'ятайте про спеціальні сервіси, як Ahrefs та інші.

  • Телеграм канали. Те саме робіть і с профільними телеграм каналами.

  • Соціальні мережі та впливові особи: Взаємодія з соціальними мережами, гостьові блоги та співпраця з впливовими особами набувають наростаючого значення в отриманні зворотних посилань від авторитетних сайтів.

  • Регулярно аналізуйте результати роботи з лінк білдінгу.

  • Відстежуйте оновлення алгоритмів пошукових систем та зміну показників видачі. Це дасть підказку до змін link building стратегії. Будьте гнучкими адаптивними.

  • Не бійтеся експериментів та інновацій.

Підписуйтесь на наш телеграм-канал https://t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів.

Дивіться наш канал Youtube на https://www.youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції.

 
Дата: 30.12.2023
Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA