Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).
Зміст:
- Схематична таблиця оптимізованої статті
- Основні терміни та сервіси для написання статей
- Сервіси, які використовуються для написання статті
- Алгоритм створення SEO статті
- Як вибрати тему для написання статті
- Структура текста
- Висновки
Схематична таблиця оптимізованої статті
Червоним текстом у цій діаграмі зазначено службову інформацію, яка не піде в основний документ.
Основні терміни та сервіси для написання статей
SEO оптимізований текст
Текст, який оптимізований під вимоги пошукової системи для підвищення конверсії. Він може бути розміщений як на основному ресурсі, так і у донора.
Як підібрати хорошого донора дивіться тут< /a>.
Оптимальна величина статті обчислюється на підставі величини тексту конкурентів та повноти викладу матеріалу.
Контент сайту
Це інформація, яка розміщена на ресурсі: текст, картинки, відео, аудіо, файли для скачування і т.д. Їхня якість та оптимізація впливає на успішне просування.
Оптимальна величина статті обчислюється на підставі величини тексту конкурентів за медіаною, але головне - стаття має дати відповідь на запит користувача та мотивувати його залишитися на сайті.
Унікальність тексту
Показник, за яким визначається неповторність тексту. Унікальність визначається за допомогою спеціальних сервісів антиплагіату. Оптимальна її величина - 90 -100%.
Для суто технічних текстів з інструкціями, а також текстів до вузькоспеціалізованих контентів унікальність допускається не нижче 75%.
При здачі матеріалу додайте посилання та скріншот результатів перевірки
Ключові слова
Це ті слова або фрази, які найбільш чітко характеризують і релевантні тексту, в якому вони проставлені. Ключовики повинні відповідати запитам користувача та бути підібраними та кластеризованими у семантичному ядрі.
LCI слова
Latent Semantic Index - латентно-семантичний індекс. Перелік слів найбільш характерних для певної тематики. Іншою мовою, це ті слова крім ключових слів, які найчастіше вживаються в статтях топ - видачі.
Запамленність тексту
Показник, який визначається кількістю та щільністю знаходження ключових слів у контенті. Нормальний показник запамленості для сервісу text.ru – 30 – 60 %. Заспамленность нижче норми — призведе до зниження релевантності та зниження у видачі порівняно з конкурентами, а переспам – до потрапляння під фільтр.
Сервіси, які використовуються для написання статті
-
Google AdWords та Serpstat для вибору ключових слів;
-
istio.com - для підбору LSI слів;
-
Text.ru - для перевірки готового тексту на унікальність спамленості та води;
-
Google Docs - для розміщення статті та правок на полях.
Алгоритм створення SEO статті
-
Ідея
Шукаємо тему, на яку Ви збираєтеся писати. Вона може стосуватися якихось новин або актуальних нововведень, наприклад перехід підприємств на “віддалення” та робота співробітників через VPN у зв'язку з цим.
Або бути пов'язана і появою на Вашому сайті якихось нових товарів чи послуг. Або у Вас просто виникне ідея написати щось хороше.
Якщо не знаєте, що написати, пам'ятайте, що кейси завжди керують;
-
Дослідження матеріалів та майбутніх конкурентів. За ключовими фразами для майбутньої статті вивчіть у пошуковій видачі, що пишуть на цю тему Ваші конкуренти. Збережіть найцікавіші матеріали та вивчіть за якими ключовими словами ранжується ці слова, а також які використовуються LSI слова.
-
Збір та кластеризація ключових та LSI слів у семантичному ядрі;
-
Написання зразкового плану статті. Назви розділів та підрозділів;
-
Написання основного тексту;
-
Наповнення ключовими словами та форматування тексту;
-
Додавання картинок, таблиць, діаграм та іншого медіаконтенту;
-
Додавання до контенту внутрішніх посилань;
-
Передача на внесення правок та редагування, якщо потрібно. Тому враховуйте цей час, коли домовлятиметеся про терміни з виконавцем;
-
Публікація чистового варіанту;
-
Відстеження ефективності статті.
Як вибрати тему для написання статті
Перед тим, як приступати до вибору теми написання технічного завдання та статті слід розглянути такі питання:
Частотність пошукових запитів, які Ви збираєтеся використовувати при створенні статті.
Погляньте, чи шукають їх користувачі. Оптимальний варіант, щоб у високочастотних та середньочастотних запитах ховалися “матрешкою” низькочастотні. Але потрібно додавати і середньо-і низькочастотні запити. Намагайтеся, щоб місцевість була вищою, а конкуренція mdash; нижче;
Реально оцените, сможете ли Вы написать статью самостоятельно или нужно обращаться к писателю.
Изучите тему, на которую собираетесь писать и решите, есть ли кому выполнять такую работу;
Структура тексту
Джерела, з яких Ви брали матеріал
Для себе та замовника вкажіть посилання на джерела, звідки Ви брали матеріал.
Це буде службова інформація, вона до публікації не піде.
Заголовок H1
Головний заголовок сторінки та назва статті, що на ній знаходиться.
На сторінці може бути лише один такий заголовок.
У ньому повинні бути ключові слова, які Ви підібрали в семантичному ядрі і вказали в технічному завданні. Назва має бути унікальною і вкрай бажаною, щоб вона відповідала на поставлений запит користувача.
Приклад
Ключові запити: “партнерська програма”, “партнерський маркетинг”, “партнерська програма на сайт”.
Заголовок H1: “Як підібрати партнерську програму для хостингових послуг?”
Ключові запити: “php 8”, “ubuntu php version”.
Заголовок H1: “Установка PHP 8.0 на сервер під Ubuntu 20”.
Так і заголовок цієї статті можна показати як приклад.
Нотатки на полях
Для наочності та зручності. Вашого, колеги чи замовника ми рекомендуємо відзначати на полях та у коментарях наступне:
-
ALT картинки з їх описом;
-
Відмітки H1, H2 - H3 навпроти відповідних заголовків та підзаголовків;
-
Ключові слова виділяти червоним у самому тексті;
-
Свої нотатки з приводу внесених правок на зауваження від замовника;
-
Тексти викладайте в Google Doke.
Увага!
Ці позначки є службовими і при публікації їх приберуть.
Вступ
Це прев'ю тексту, який необхідний для привернення уваги користувачів. Коротко опишіть, яке питання розбирається у майбутній статті та закликайте користувача прочитати її повністю.
Приклад
Як приклад прев'ю статей наведемо наш основний блог.
Зміст
Розмістіть список розділів та підрозділів. Вони повинні виглядати як анкори, при натисканні на які користувач повинен автоматично переходити на цей розділ.
Приклад
А приклад Ви вже бачили на самому верху сторінки.
Це наш зміст.
Для зручного сприйняття потрібно, щоб у списку підрозділів був відступ щодо розділів
Основні терміни
Наведіть короткий список та розшифровку основних термінів, які будуть використані у статті.
Це набагато зручніше та системніше для читача, ніж якщо вони будуть розкидані по всій статті.
Підзаголовок h2 - h4
Вони потрібні для структурування тексту, які поділяють його на логічні блоки. У них мають бути середні та низькочастотні запити.
Необхідно дотримуватися ієрархії заголовків - підзаголовків, їх вкладеності один в одного.
У підзаголовках також повинні бути ключові слова. Середньо та низькочастотні.
Додавати їх слід як у h2 - h4, так і в сам текст.
При цьому необхідно використовувати розведення та розбивку ключів, метод “матрешки”. Додайте слова LSI.
Внутрішні та зовнішні посилання
Щодо зовнішніх посилань.
Необхідно, щоб Ви цитували та посилалися на авторитетних авторів та джерел. Тому органічно додавайте їх тематичні фрагменти тексту.
Для зовнішніх посилань слід додавати атрибут “_blank”.
Щодо внутрішніх посилань.
Мета розміщеної інформаційної статті - залучити на сайт трафік та перенаправити його на необхідні Вам сторінки.
Тож пишіть текст так, щоб у ньому можна було органічно розмістити внутрішні посилання на комерційні сторінки.
Приклад
SEO експерт Василь Пупкін вважає, що посилальну масу слід нарощувати плавно та рівномірно, далі даємо посилання на профіль Василя або на його статтю.
Пишіть текст, в якому ненароком буде згадуватися Ваша послуга і в цьому тексті розмістіть посилання на неї
Розкриття проблеми, мануал
Повністю розкрити тему, яку Вас просять у технічному завданні.
Якщо потрібно написати мануал, зробіть це детально з маркуванням тексту.
Пам'ятайте, що половина роботи в успішному написанні якісного експертного тексту в якісному технічному завданні.
Зразок докладного технічного завдання дивіться тут.
Картинки, диаграммы, таблиц
Для качественной статьи обязательно, чтобы в ней присутствовали наглядные иллюстрации к ней.
Они должны помогать читателям легче осваивать материал.
Внимание! Крайне желательно, чтобы эти картинки и диаграммы были уникальными.
Т.е. созданные Вами лично или скачанными с фотобанков.
Можно сделать принтскрин и вставить его в Ваш текст.
Висновки
У висновках статті необхідно вказати те, про що розповіли у статті у стислій формі та коротко описати, що Ви думаєте про це.
Також слід закликати користувачів вносити свої редагування пропозиції.
З наведеного вище можна зробити такі висновки:
- Тему для написання вибирайте виходячи зі свіжості, актуальності, наявності пошукових запитів та їх конкурентності;
- Чітко структуруйте текст. Дотримуйтесь ієрархії заголовків - підзаголовків;
- Дотримуйтесь норми щодо унікальності, заспамленості та води за допомогою спеціальних сервісів.
Ми щось пропустили чи в чомусь помилилися?
Напишіть нам про це у коментарях, ми обов'язково відреагуємо на них)))
Адже одна голова - добре, а багато— краще!)))
Підписуйтесь на наш телеграм-канал t.me/freehostua, щоб знати нових корисних матеріалів. Дивіться наш Youtube канал з адміністрування Linux серверів.
Дата: 30.04.2021 Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
|
|
Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:
comments powered by Disqus