• База знань
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Стаття також доступна російською (перейти до перегляду).

Всім відомо, що пошукова система регулярно проводить оновлення алгоритмів, внаслідок чого сайти змінюють свої позиції. Іноді навіть досить радикально. Гугл запроваджує такі алгоритми з метою, покращення пошукової видачі, щоб користувач знаходив на перших позиціях тільки найякісніші матеріали.

У серпні 2022 року Гугл запустив новий пошуковий алгоритм “Google Helpful Content Update” або у перекладі “оновлення корисного контенту”. В першу чергу він буде стосуватися англомовних сайтів з Сполучених Штатів. Але надалі, поступово під його дію будуть підпадати і інші ресурси, іншими мовами, з інших країн. 

Українському інтернету цей апдейт зачепить орієнтовно наприкінці осені. Тому ті, хто просуває сайти для США мусили починати діяти “ще вчора”, а вітчизняні СЕОшники повинні діяти завчасно.

рекомендуємо ознайомитися зі стетю "Що таке Google Core Update та його вплив на SEO".

Перш за все цей алгоритм направлений проти сайтів з марним контентом, що не приносить ніякої користі, а також дорвеїв.

Чи буде пошукова система зв'язувати ім'я автора статті з його іншими статтями?

Вважаю, що так. 

Автор статті мусить бути тематичним та мати якісні публікації на інших авторитетних майданчиках.

Якщо Ви не маєте можливості замовляти в таких авторитетних авторів статті, або просто бажаєте зекономити кошти, тоді просто процитуйте їх у своїх статтях. Та зробіть посилання на їх профілі.

Чи можна копіювати тексти з авторитетних джерел та вставляти його у свої статті?

Можна зробити цитату-копію та вказати джерело.

Але краще зробити наступним чином. Нехай профільний спеціаліст напише свій відгук з наведеної у статті теми. Напише, як він зіткнувся з проблемою, що наведена у статті, як вона була вирішена. Як користувався певним сервером. Вкажіть його ім'я, посаду, чим він займається.

Що буде зі статтями, що написані штучним інтелектом?

Визначити на 100% хто написав текст, штучний інтелект, чи жива людина неможливо. Тому на оцінку якості контенту будуть сильно впливати поведінкові фактори.

Намагайтеся, щоб важливі сторінки та інформаційні статті були написані вручну,  були цікавими та корисними.

Чи варто для наповнення сайту контентом використовувати інтерв'ю?

Не тільки варто, але й рекомендується.

Але тематика інтерв'ю мусить бути профільною, а особа в якої його беруть - профільним спеціалістом, який раніше вже мав публікації в мережі.

Варто зробити інтерв'ю, про те, як цей експерт вже стикався з темами, або послугами та сервісами, які надає Ваш сайт.

Він має розповісти про свої відгуки та враження. Контент добре заходить саме через інтерв'ю. Якщо створювати його важко, то можна піти легшим шляхом:

  • Запишіть певні питання, які Ви захочете донести до своїх читачів;

  • Відішліть їх своєму співрозмовнику-експерту, та попросіть його дати короткі тези-відповіді на питання;

  • Користуючись цими тезами самі напишіть більш розгорнуті відповіді, але не дуже захоплюйтесь. Все мусить бути лаконічно;

  • Відправте готові відповіді на затвердження співрозмовнику.

Які типи сайтів найімовірніше підпадуть під цей алгоритм?

Рекомендуємо підготуватися в першу чергу сайтам такої тематики: маркетплейси, технічні ресурси, розваги та освіта.

Рекомендації щодо якості контенту та підготовки його до оновлення алгоритма

  • Не намагайтеся писати про все й одразу. Про всі різнопланові теми. Кожен сайт у своїх інформаційних статтях мусить освітлювати певну нишу, або суміжні теми. Наприклад, блог хостингової компанії може містить матеріали про системне адміністрування, SEO оптимізацію, HTML та CSS. Але не варто розміщувати на ньому матеріали про слюсарну справу)));

  • При обранні теми керуйтеся в першу чергу на запити Вашої цільової аудиторії, а не на популярність теми та запити з високою частотністю;

  • Найкращий варіант для оптимізації контенту наступний. Щоб користувач після відвідування Вашого сайту за запитом, не тільки отримав відповідь на запитання, але залишився на сайті,  здійснив конверсію, та завершив пошук;

  • Пам'ятайте, що найкраще буде, щоб створював профільний спеціаліст, а не дешевий рерайтер з біржі контенту;

  • Головне не об'єм тексту, щоб був не менше, ніж у конкурентів, а його - якість;

  • Вказуйте трастові джерела інформації. Не публікуйте неперевірених даних, які ще не підтверджені;

  • Гугл любить діаграми, таблиці та цифри. Звичайно, якщо є підтверджене джерело;

  • Варто додати у статтю короткі відгуки експертів та інших користувачів, з приводу їх зіткнення з темами, які Ви порушили;

  • Використовуйте медіафайли: це відео та фото. Відео з Ютуба повинно бути з авторитетних каналів, а ще краще - оригінальним. Це саме стосується й фоток. Вони мусять бути оригінальними;

  • Перед тим як публікуватися обов'язково покажіть матеріал літредактору. А ще краще - фокус-групі для оцінювання та редагування.

Конспірологічна версія

Є версія, що ніякого апдейта не буде, або він радикально не вплине на видачу. Гугл просто хоче, щоб завдяки цьому анонсу, користувачі виконували певні дії.

Зокрема, працювали над якістю контента, а не на генерацію текста, та на закупівлю посилань. 

Можете послухати про це у вебінарі на Ютуб Каналі Devaka на 50:20.

В будь-якому разі давайте зробимо аудит свого контенту та покращимо його.

Висновки

З вищенаведеного треба зробити такі висновки:

  • Апдейт буде стосуватися не лише окремих сторінок, але й усього сайту. Можливі великі коливання у видачі;

  • Українському сегменту слід чекати апдейт на кінці осені - початку зими;

  • Зробить аудит свого контенту, та видаліть неякісні статті, що не відповідають вищезазначеним вимогам;

  • Пам'ятайте, що після запровадження алгоритма, процес покращення позицій після видалення неякісного контенту може зайняти до декількох тижнів. Тому займіться його покращенням. Зараз та завчасно;

  • Перед тим, як видалити контент уважно перевірте його позиції у пошуковій видачі. Можливо, якщо віе має високі позиції видаляти його не варто;

  • У текстах використовуйте наступні фрази: ми випробували, проведено аналіз/експертизу, експерти оцінили, спеціалісти дають рекомендації. Ці слова Гугл буде шукати у тексті, тому що для нього це ознака експертності;

  • Найбільшу песимізація прогнозується для сайтів-дорвеїв. А також сайти, де основна тематика відрізняється від теми статей;

  • Пропонуємо Вашій увазі чек-ліст англійською мовою з аудиту якості контенту. Дивись тут.

Підписуйтесь на наш телеграм–канал t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів. Дивіться наш канал Youtube на youtube.com/freehostua.

Ми у чомусь помилилися, чи щось пропустили?

Напишіть Про це у коментарях, ми з задоволенням відповімо та обговорюємо Ваші зауваження та пропозиції.

Зокрема, напишіть у коментарях Ваші очікування від нового апгрейда.

Дата: 01.09.2022
Автор: Яременко Владислав за радакцією Євгена Шермана
Голосування

Авторам статті важлива Ваша думка. Будемо раді його обговорити з Вами:

comments powered by Disqus
navigate
go
exit
Дякуємо, що обираєте FREEhost.UA