• База знаний
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Лінк білдінг стратегія 2022

Зміст:

Лінкбілдінг - це стратегія з раціонального нарощування зовнішньої маси посилань з метою пошукової оптимізації ресурсу, який просувається.

Нарощування маси посилань може бути як активною, так і пасивною. 

При активному нарощуванні вебмайстера та СЕО фахівці самі розміщують або замовляють розміщення посилань. 

При пасивному нарощуванні, своїми діями, якісним контентом спонукають інших користувачів самим залишити посилання на Ваш матеріал.

Пасивний спосіб нарощування вигідніший і природніший, тому пошукові системи його люблять більше, ніж явно покупні посилання.

У статті ми детально розберемо основні методи нарощування посилань, які актуальні у 2022 році.

Що сталося у лінкбілдінгу у 2021 році

Головний висновок з трендів лінкбілдінгу, який можна зробити за підсумками минулого 2021 року, це те, що Google наголошує не на кількості, а на якості донорів лінк маси за наступними параметрами:

  • Заспамленість;

  • Трастовість;

  • Частка органічного трафіку;

  • Наявність у донора контенту сумнівної якості.

Що пошукові системи роблять за наявність поганих донорів:

  • У кращому випадку - ігнорують їх наявність;

  • У гіршому - песимізують ресурс.

Тому регулярно перевіряйте та чистіть посилальну масу на своєму сайті.

Рекомендації щодо нарощування лінк маси на 2022 рік

Регулярні перевірки маси посилань

Регулярно перевіряйте власну масу посилань, як вхідну, так і вихідну.

Використовуйте спеціальні сервіси, наприклад, Ahrefs.

Регулярно перевіряйте свою масу посилань на наступні параметри:

  • Наявність битих посилань;

  • Поява no-index посилань;

  • Чи не пропав анкорний текст або Ваш бренд на сторінці донора.

Також не забувайте проставляти 301 редирект при зміні УРЛів на сторінках Вашого ресурсу. Тому що,  якщо переадресацію не зробити, донорські посилання будуть вести на 404 сторінку.

А ще краще, зв'язатися з донорами та попросити їх замінити старі адреси на нові.

Перевіряти слід як вхідну, так і вихідну масу посилань.

Крауд-маркетинг

Як і раніше, крауд посилання необхідні для надання загальної маси посилань природного вигляду.

Зазвичай, такі посилання прописуються з атрибутом “nofollow”, тобто ті, що не передають посилальну вагу.

Але такі посилання також необхідні. 

Як визначити їх рекомендовану частку, виходячи з даних конкурентів та виробити посилальну стратегію, дивіться тут.

Крауд-посилання слід нарощувати на наступних майданчиках.

QA сайти

Q&A (Question & Answer) – це сайт запитань – відповідей.

На ньому користувачі задають різні питання з різних тем та отримують на них відповіді від інших користувачів, у тому числі і профільних фахівців.

Виникають цілі дискусії. Це дозволить покращити репутацію ресурсу, що позначається та впізнаваності бренду.

Найпопулярніші Q&A сайти:

  • reddit.com;

  • quora.com.

Зазначені ресурси є дуже популярними на західних ринках.

Просування через них дозволяє: урізноманітнити посилання, залучити живий трафік на сайт, покращити пошукові позиції, підвищити довіру від інших користувачачів сервісу.

Увага!

При роботі з цими сервісами користуйтеся такими рекомендаціями:

  • Пам'ятайте, що посилання з таких сайтів, як правило - no-follow;

  • Докладно заповніть свій профіль. Інші користувачі повинні зрозуміти, що Ви профільний спеціаліст у своїй галузі;

  • Пишіть відповіді на запитання та залишайте посилання тільки за темою;

  • Посилання залишайте не частіше ніж один раз на місяць;

  • На одній сторінці має бути не більше 3 посилань на зовнішні сторінки;

  • Останнє повідомлення має бути не старше 3 місяців;

  • Перед тим як розміщувати зовнішні посилання, прогрійте свій акаунт. Відповідайте на запитання інших користувачів не менше 10 разів, але без розміщення посилань;

  • Не робіть явно рекламних повідомлень із посиланням на комерційні сторінки. Залишайте посилання на інформаційні сторінки.

Форуми

Старий метод нарощування маси посилань.

Ви знаходите тематичний форум. Вкрай бажано, щоб заспамленість по checktrust.ru не перевищувала 25.

Оцінюємо трафік, його кількість та регіональність через сервіс similarweb.com.

Створюємо обліковий запис на форумі і "прогріваємо" його, тобто, експертно відповідаємо на питання, що на ньому обговорюються. На деяких форумах є обмеження на мінімальну кількість повідомлень, без набору яких не можна відкривати свої теми.

Запамленість за сервісом checktrust.ru не повинна перевищувати 25.

Питання, на які Ви відповідати має бути актуальними, тобто, не старше 3 місяців.

Бажано, щоб на одній сторінці форуму було не більше трьох посилань.

Коментарі

Як ми писали раніше, необхідно регулярно оновлювати коментарі.

На комерційних сторінках, у статтях на блогу, Твіттері, GMB.

А також у соціальних мережах, Рекомендуємо не замовляти коментарі на біржах, модератори, особливо на GMB, їх видаляють.

Тому рекомендуємо алгоритм дій, який описаний у підпункті “Реальні відгуки від реальних людей” статті “SEO тренди 2022”.

Залучення живого трафіку

Для залучення живого трафіку регулярно оновлюйте пости у Ваших соціальних мережах, Твіттері, Телеграм та Youtube каналах.

Регулярно повідомляйте про новини компанії, нові надходження, цікаві статті в блозі.

За правильноїі роботи, вхідний трафік з таких посилань у перерахунку буде дешевшим за “безкоштовний” органічний. Як за грошима, так і за витратою праці.

При розміщенні статей на блозі щоразу пропонуйте користувачам передплатити канал і залишити коментарі під статтею.

Сабміти

Це розміщення посилань на майданчиках, які дозволяють розміщувати контактну інформацію про своїх користувачів.

До таких майданчиків відносяться:

  • Фріланс-сайти з портфоліо;

  • Блоги. Розміщуйте там свої статті, а під час реєстрації вказуйте свої контакти у т.ч. та УРЛи сайту, який просувається;

  • Посилання із профілей форумів та соціальних мереж.

Зокрема, можна запропонувати своїм письменникам-підрядникам розмістити посилання на ресурс з інформацією, ким вони у Вас працюють.

  • Підкасти;

  • Портфоліо фрілансерів;

  • Обмін презентаціями та документами;

  • Оголошення про вакансії на сайтах пошуку роботи;

  • Відео канали на Ютубі;

  • PDF директорії;

  • Агрегатори сайтів.

Увага!

На кожному майданчику має бути свій унікальний опис. Не лінуйтеся, зробіть самостійно або запишіть рерайт.

Сабміти є природними та умовно безоплатний посиланнями, якщо робити їх самостійно.

Гостьові пости

Гостьовий пост - це розміщення своїх постів, новин, статей, на майданчиках та блогах, на яких Ви не є адміністратором, але є гостем.

Це може бути аналітична стаття, з посиланням на ресурс, що просувається.

Прикладом такого поста може бути наша стаття про підбір сайтів-дропів блозі сервісу Серстат.

Гостьові пости у SEO

Домени-дропи

Про цей сірий метод просування докладно можна дізнатися за посиланням, яке зазначено в попередньому підпункті.

Статті на Вікіпедії

Замовте у профільного письменника статтю із розміщенням на Вікіпедії.

Це авторитетний ресурс із високою відвідуваністю.

Замовити можна як статтю про Вашу компанію, так і інформаційну статтю про послуги, які вона надає.

Проте варто пам'ятати, що Вікіпедія – це вільна енциклопедія, де статті може редагувати кожен.

Тому регулярно перевіряйте як збереження самої статті, так і зміну її змісту.

Аутріч

Такий спосіб розміщення посилань полягає в тому, щоб домовлятися про їхнє розміщення безпосередньо з власниками сайтів або веб-майстрами.

Причому розміститися можна різними способами:

  • Запропонувати свою готову статтю для публікації зі своїм посиланням, яка має природний вигляд;

  • Поцікавитись у вебмайстра темами статей, які він хотів би бачити на своєму сайті;

  • Запропонувати додати своє посилання до готової статті разом із написанням невеликого фрагмента, знову ж таки, щоб посилання виглядало природно.

Складіть невеликий лист-пропозиція до 1400 символів.

"Скелет" листа виглядає приблизно так:

Як шукати донорів для аутріч розміщення:

  • Проаналізуйте посилальну масу конкурентів та відберіть якісні посилання. Мануал з автоматичною таблицею відбору шукайте в розділі "Перебір маси посилань конкурентів з метою підбору власного профілю" тут. Вивчіть тематику відібраних донорів;

  • У пошуковій системі введіть інформаційний запит на Вашу тему та уважно вивчіть результати видачі.

При підборі користуйтеся наступними операторами:

  • "ключове слово" + inurl: links;

  • "ключове слово" + корисні посилання;

  • "ключове слово" + джерела.

Біржі

Мабуть, найпопулярніший спосіб нарощування маси посилань. З одного боку – це зручно, є гарантований термін збереження статті з посиланням.

Але з іншого боку, пошукові системи відстежують статті, куплені через біржі і не сильно їх поважають, як явно покупні. Крім того, доведеться переплатити комісію.

Із українських бірж можу рекомендувати https://collaborator.pro/ua.

Вони надають можливість безпечно перейти з інших бірж зі збереженням історії розміщення, що дозволить уникнути повторного розміщення.

Проте особисто від себе скажу, що купівлю посилань через біржі я використовую в другу чергу після інших способів розміщення.

Link insertion

Суть методу полягає у додаванні посилання в готову статтю. Перевага в тому, що стаття вже має свій вік та перегляди.

Алгоритм дій наступний:

  • Вибираємо інформаційні запити;

  • Збираємо посилання з ТОПу видачі за ними;

  • Перевіряємо якісні показники сайтів із цієї видачі;

  • Вивчаємо якість самих статей;

  • Складаємо лист із пропозицією розмістити у готовій статті посилання на свій ресурс. Подумайте, що Ви зможете запропонувати натомість. Безпосередньо розрахуватися грошима, промокодами, дописати цікавий абзац, реферальну програму, перехресне розміщення посилань;

  • Домовляємось;

  • Чекаємо на посилання.

Рейтинги, огляди, порівняння

 

Наявність таких сайтів-донорів буде надзвичайно корисною.

Ви отримаєте цільову аудиторію із профільного ресурсу.

Для пошуку такого ресурсу набийте у пошуковому рядку наступне:

"ключове слово + рейтинг/порівняння/огляди".

Далі вивчіть отримані в результатах сайти на їх контент та якісні показники.

Для відібраних потенційних донорів складіть лист із пропозицією про додавання свого посилання в готову статтю, розміщення нової статті, додавання компанії, що просувається, в рейтинги.

Якщо ж ресурс, що просувається, вже розміщений на такому донорі, то варто замовити для нього реальний відгук. 

Наприклад, попросити зробити це одного з клієнтів компанії за бонус-заохочення.

Наявність таких сайтів-донорів буде надзвичайно корисною.

Ви отримаєте цільову аудиторію із профільного ресурсу.

Для пошуку такого ресурсу набийте у пошуковому рядку наступне:

"ключове слово + рейтинг/порівняння/огляди".

Далі вивчіть отримані в результатах сайти на їх контент та якісні показники.

Для відібраних потенційних донорів складіть лист із пропозицією про додавання свого посилання в готову статтю, розміщення нової статті, додавання компанії, що просувається, в рейтинги.

Якщо ж ресурс, що просувається, вже розміщений на такому донорі, то варто замовити для нього реальний відгук. Наприклад, попросити зробити це одного з клієнтів компанії за бонус-заохочення. 

Реабілітація сторінок "помилка 404"

Багато потенційних донорів мають свої внутрішні биті посилання, тобто ті посилання, які ведуть на сторінки з помилкою 404.

Будь-якому власнику ресурсу такі сторінки не потрібні. У такому разі і потенційний донор і реципієнт можуть допомогти один одному позбутися їх і отримати гарне зовнішнє посилання.

Для цього робимо таке:

  1. У пошуковику за інформаційним запитом на тему, що просувається, отримуємо перелік потенційних донорів;

  2. URL цих сайтів пропускаємо через спеціальні сервіси, наприклад, https://ahrefs.com/ru/. І шукаємо на ньому сторінки з помилкою 404;

  3. Складаємо лист донору з пропозицією замінити такі сторінки на статті від Вас з відповідним та актуальним контентом.

  4. Також можна запропонувати донору оновити інформацію на актуальну сторінку зі застарілими статтями.

У пошуковику за інформаційним запитом на тему, що просувається, отримуємо перелік потенційних донорів.

URL цих сайтів пропускаємо через спеціальні сервіси, наприклад, https://ahrefs.com/ru/. І шукаємо на ньому сторінки з помилкою 404.

Складаємо лист донору з пропозицією замінити такі сторінки на статті від Вас з відповідним та актуальним контентом.

Також можна запропонувати донору оновити інформацію на актуальну сторінку зі застарілими статтями.

Викуп доменів з топ-30 видачі та нижче

Суть методу полягає у викупі діючих доменів із наступною переадресацією на домен-реципієнт.

Дійте за наступним алгоритмом:

  • Набираєте в пошуковій системі пошуковий запит, яким Ви просуваєтеся;

  • Далі спускаємось на видачу ТОП-30 та починаємо моніторити сайти з результатів;

  • Переглядаємо ресурси на якісні показники. Відвідуваність від 1 тис. користувачів/місяць, трастовість, запамленість, частку органічного трафіку;

  • Особливо звертаємо увагу на ресурси, де не було оновлення контенту більше 1 місяця;

  • Складаємо лист для таких донорів із пропозицією викупити їхній домен.

Знайти таких донорів складно, особливо у вузькопрофільних тематиках, проте донори з видачі топ-100 з гарантованим переходом тисяч користувачів на місяць, краще дропів та окремих статей на сайтах-мільйонниках.

Переоформлення готового контенту

Коли Ви торкнулися вже досить багато тем для освітлення в блозі і на сайтах-донорах може виникнути "криза жанру", коли Ви не знатимете, про що писати.

У таких випадках можна переробляти та переоформлювати той контент, який був освітлений раніше.

Наприклад статтю-мануал можна переробити в інфографіку, блок-схему або відео інструкцію та аудіоподкасти. Чи навпаки.

Та розміщувати їх у соцмережах, Youtube та телеграм каналах, каталогах тощо.

Це буде фактично рерайт, що набагато простіше, ніж писати статті з нуля.

Проте з погляду пошуковика це буде новий унікальний контент, з хорошого донора, який приведе якісний цільовий трафік.

Якісний, експертний контент

Створюйте на ресурсі якісний, експертний і трастовий контент.

З графіками, статистикою, унікальними картинками та діаграмами.

Гарним попитом користуються аналітичні статті.

Обов'язково вкажіть джерела та авторів як зовнішні посилання.

Цитуйте авторитетних експертів.

Також запропонуйте авторам таких джерел згадати ресурс, що просувається на своїх акаунтах.

Наприклад: на основі мого висновку компанія example.com.ua написала широку розгорнуту статтю у своєму блозі або надає послуги, пов'язані з моїми висновками.

Працюйте над контентом і потенційні донори зв'язуватимуться з Вами самі.

Перевіряємо потенційного донора

Розглянемо коротко, що потрібно перевірити у потенційного донора.

За сервісом checktrust.ru:

  • Запамленість - не більше 12;

  • Трастовість – не менше 10.

Показник заспамленості потрібно враховувати пріоритетніше, ніж трастовості.

За сервісом similarweb:

  • Частка директ трафіку до 60%, тому що вища частка може свідчити про накрутку трафіку ботами;

  • Частка пошукового трафіку - що вище, то краще))). Але хоча б 20% має бути;

  • Більшість відвідувачів має бути з тієї країни, за якою Ви просуваєте ресурс;

  • Бажано, щоб контент у донора був профільним, але якщо таких донорів немає, то можна використовувати сайт новин;

  • Намагайтеся щоб стаття була розміщена в ТОП-новинах.

Висновки

Отже, який висновок можна зробити із викладеного у статті:

  1. Фокусуйтеся насамперед на отриманні якісних посилань, а не на їх кількості.

  2. Але все одно, два якісних посилання з різних доменів краще, ніж два посилання з одного домену;

  3. Якщо є можливість, можна прокачати сторінку Вашого донора;

  4. Насамперед дивіться на відвідуваність з органіки у донора та його заспамленність;

  5. Регулярно розміщуйте у собі якісний контент. Тоді донори самі до Вас підтягнуться з пропозиціями щодо обміну посиланнями або розміщенням вихідного посилання у Вас на комерційній основі;

  6. Регулярно моніторте свою масу посилань і видаляйте або відправляйте на відхилення биті і неякісні;

  7. Слідкуйте за тим, щоб донори перебували в індексі, нагадуйте вебмайстрам про необхідність їх туди відправляти;

  8. Постарайтеся викупити тематичний домен з видачі топ-100 з переадресацією на ресурс, що просувається;

  9. Баланс follow nofollow посилань має бути як у середньому у конкурентів топ-5;

  10. Протягом року регулярно переглядайте вебінари та SEO новини про лінкбілдінг та пошукову оптимізацію на предмет оновлення трендів;

  11. Не бійтеся експериментувати та впроваджувати у просування не тільки те, що зазначено у статті, але й те, що Ви вичитали та дізналися самі;

  12. Не забувайте і про зовнішні посилання на авторитетні ресурси. Їх кількість визначте "за медіаною" кількістю зовнішніх посилань топ - 5 конкурентів.

Підписуйтесь на наш телеграм–канал t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів. Дивіться наш канал Youtube на youtube.com/freehostua.

Під час написання статті використовувалися матеріали Марини Єрмолаєвої, Ігоря Рудника та YouTube каналу Webcom Academy.

Ми щось упустили, у чомусь помилилися?

Повідомте про це у коментарях, і ми обов'язково це обговоримо.

Дата: 10.05.2022
Автор: Яременко Владислав под редакцией Евгения Шермана
Голосование

Авторам статьи важно Ваше мнение. Будем рады его обсудить с Вами:

comments powered by Disqus
Спасибо, что выбираете FREEhost.UA