• База знаний
  • /
  • Блог
  • /
  • Wiki
  • /
  • ONLINE CHAT
+380 (44) 364 05 71

Зміст:

Багато SEO фахівців приділяють мало уваги брендовій видачі, а даремно, цей трафік має велике значення для пошукової оптимізації. У цій статті ми розглянемо, що таке брендовий трафік, його значення для просування, та способи нарощування.

Брендові запити - це пошукові запити, у яких згадується назва ресурсу, який просувається.

Наприклад:

  1. Замовити хостинг – комерційний запит;

  2. Замовити хостинг Фріхост – комерційний брендовий запит.

Підвищення відвідуваності сайту за брендовими запитами – це гарний сигнал для пошукових систем.

Користувачі кажуть пошуковій системі, що компанія солідна, люди їй довіряють, шукають і використовують її назву. При збільшенні трафіку за брендовими запитами підтягуються у видачі інші запити.

Переваги брендових запитів

  1. Високий показник конверсії;

Людина, яка набрала в пошуковому рядку абсолютно певний бренд, з високою ймовірністю збирається здійснити покупку, замовити послугу, або отримати відповідь на питання, що цікавить, саме в тій компанії, яку він шукає.

  1. Високий показник CTR;

Знову ж таки, якщо користувач шукає конкретний бренд, то показник клікабельності у такого брендового запиту буде вищим, ніж у інших типів запитів.

CTR у брендових запитів становить від 25 до 75%.

  1. Хороші поведінкові показники;

Показник відмов, середня тривалість сеансу, глибина перегляду краща, ніж у брендових запитів.

  1. Природне нарощування маси посилань;

Якщо бренд популярний, йому довіряють і про нього говорять, веб-майстри та користувачі самі залишатимуть посилання на сайт цієї компанії. Завдяки цьому ми отримуємо природне та пасивне нарощування маси посилань.

  1. Низька залежність від алгоритмів пошукових систем;

Відомо, що алгоритми пошукових систем регулярно оновлюються, завдяки чому позиції сайту можуть змінюватися, як з підвищенням, так і зниженням видимості. Проте, брендових запитів це стосується значно меншою мірою. При правильному заповненні мета-тегів, заголовків та підзаголовків, показники за брендовими запитами стабільно високі.

Підбір брендових запитів

Для підбору брендових запитів використовуються ті самі сервіси, що й для запитів інших типів:

  • Google Ads;

  • Serpstat;

Підбір брендових запитів через Serpstat

  • Пошукові підказки;

Брендові запити та пошукові підказки

  • Google Analytics;

  • Google Search Console.

Визначити пошукові запити через Google Search Console



Як збільшити об'єм брендового трафіка?

Реклама у соціальних мережах

Таргетингова реклама у соціальних мережах - чудовий спосіб познайомити користувачів з брендом.

Завдяки цьому Ви охопите більшу категорію людей. 

Користувачі, які згадають про бренд, запам'ятають Вас та захочуть дізнатися більше про Ваші товари та послуги.

Контекстна реклама на брендові запити

Необхідно замовити контекстну рекламу за брендовими запитами. Навіть якщо за цими запитами Ваш сайт знаходиться у топовій органічній видачі. Це не буде коштувати дорого, завдяки низькій конкуренції, високій клікабельності та відповідності запиту.

Це захистить Вас від недобросовісних конкурентів, які можуть замовити контекст за такими ж запитами та відтягувати конкурентів. 

Частку контекстної реклами слід визначати, виходячи з частки основних конкурентів за медіаною.

Контент-маркетінг

Регулярно публікуйте оглядові статті про компанію, яка просувається, розкажіть користувачам про її історію та діяльність. Також корисними будуть інтерв'ю, пов'язані з її діяльністю. Регулярно публікуйте новини про підприємство та галузь, в якій вона працює.

При цьому необов'язково в тексті надавати пряме посилання на сайт компанії.

Але потрібно допомогти користувачеві запам'ятати назву та логотип фірми та мотивувати її самому набити її в пошуковій системі.

Використовуйте логотип у контент-маркетингу

 

Тому у статтях розміщуйте логотип фірми, сайт якої просуваєте.

Також не забувайте регулярно оновлювати блог, розміщуйте експертні статті.

Якщо користувачі знатиме, що компанія регулярно друкує якісний та експертний контент, вони шукатимуть його на сайті.

Брендування картинок

Розмістіть на фотографіях, які будуть публікуватися свій логотип.

Це не тільки унікалізоване зображення, захистить його від крадіжки, а й підвищить впізнаваність бренду та трафік по ньому.

Підтримка каналу на YouTube

Створіть свій канал на YouTube, підтримуйте його та регулярно оновлюйте.

Відео має бути не лише комерційним, а й інформаційним, давати відповіді на актуальні запити користувачів.

Реєстрація на Google My Business Apple Maps

Зареєструйтесь на Google Картах та Apple Maps.

Чим повніше та точніше Ви все заповните, тим краще буде видача за брендовими запитами.

Крім того, така реєстрація покращує і локальне просування.

Скільки у компанії є фізичних точок обслуговування або видачі, стільки їх потрібно реєструвати на карті.

Додавати потрібно не лише адресні та контактні дані, а й товари та послуги.

Реагуйте на всі відгуки, як позитивні, так і негативні та дякуйте за “сигнали”. Відповідайте на запитання користувачів.

Каталоги, довідники та прайс-агрегатори

Реєструйтеся у сайтах-каталогах для підприємств, у тематичних рейтингах та оглядах. Такі ресурси часто домінують у видачі за геозалежними запитами.

Розвивайте та регулярно оновлюйте профілі на всіх основних майданчиках.

реєструйтеся у довідниках

Також намагайтеся потрапити до різних рейтингів, отримувати відзнаки та заохочення. Це значно покращить впізнаваність бренду.

Наприклад, наша компанія стала компанією року - 2019 за версією Всеукраїнського галузево-аналітичного центру. 

Інтернет-магазини слід реєструвати у прайс-агрегаторах.

Відгуки та форуми

Спілкуйтеся з потенційною аудиторією не тільки на сторінках власного сайту, але й за допомогою сайтів-відгукувачів та форумів.

Хоч і вважається, що форуми – це вже вчорашній день.

При цьому на форумах не обов'язково залишати пряме посилання на свій сайт, досить просто якісно відповідати на запитання та брати участь в обговореннях. При цьому при реєстрації акаунта потрібно вказати місце своєї роботи - назву підприємства, що просувається.

Як знайти добрі тематичні форуми?

Для цього в пошуковому рядку набийте наступне:

тематичне ключове слово + inurl:forum

Підберіть добрі тематичні форуми

Наприклад:

хостинг inurl:forum

Далі переглядаємо форуми у результатах видачі, перевіряємо їх якість та тематичність, реєструємось та починаємо прокачувати свій акаунт.

Як знайти хороші тематичні сайти-відгукувачі?

Для підбору тематичних сайтів-відгукувачів зробіть наступне:

У пошуковому рядку набираємо: назва (бренд) конкурента + слово "відгуки"

Наприклад:

"technari відгуки"

Далі перебираємо каталоги результатів пошуку та реєструємось у якісних каталогах, де Вас ще немає.

Увага!

Не рекомендуємо замовляти покупні відгуки, за сьогоднішніми реаліями вони відстежуються та видаляються.

Тому для стимуляції їх написання можна просто рекомендувати залишити відгуки клієнтам, які звертаються до служби підтримки.

У якості заохочення пропонувати якийсь корпоративний сувенір або бонус.

Брендування корисних речей

У якості заохочень та подарунків можно використовувати усілякі корисні речі та сувеніри з корпоративною символікою.

Це можуть бути: торби, майки, кружки, термоси, футляри для смартфонів, смаколики тощо.

Бажано, щоб ці речі були практичними та корисними.

Як приклад, наводимо міні-термоси з брендом FREEhost.UA.

Висновки

З наведеного у статті можна зробити такі висновки:

  1. Насамперед, вирішіть, чи потрібний Вам брендовий трафік;

  2. З'ясуйте, як користувачі шукають Ваш сайт за брендовими запитами, які саме запити набирають;

  3. Регулярно публікуйте оглядові статті та новини компанії, намагайтеся, щоб це не виглядало, як пряма реклама з пропозиціями щодо придбання товарів та послуг. Розміщуйте у таких статтях зображення Вашого бренду. При цьому розміщувати пряме посилання на сайт не завжди обов'язково. Нехай користувачі самі шукають у пошукових системах назву бренду. При публікації на сторонніх ресурсах, новина, що публікується, повинна розміщуватися у розділі ТОП, хоча б на перші три дні;

  4. Рекоемендуємо ознайомитися зі статтею про вплив назви домену  домену на його просування, як частини бренду;

  5. Підвищуйте впізнаваність бренду, в тому числі й за допомогою оф-лайн методу. Беріть участь у виставках, семінарах, розміщуйте банери, рекламу;

  6. Створіть та підтримуйте Телеграм та YouTube канал. Також заведіть свій Instagram;

  7. Створіть та підтримуйте свою сторінку в соціальній мережі Facebook;

  8. Зареєструйтесь на Google My Business та Apple Maps;

  9. Намагайтеся, щоб на відгуках та форумах не було відповідей та відгуків, що замовлені через біржі. Пропонуйте залишати їх своїм клієнтам, за заохочення;

  10. Слідкуйте за тим, щоб на сайті були правильно прописані метатеги та не було критичних помилок;

  11. Назва бренду має бути простою, легко запам'ятовуватися та унікальною;

  12. При підвищенні впізнаваності та кількості брендових запитів підтягнуться інші типи запитів з органіки, однак, на це знадобиться час і зусилля.

Підписуйтесь на наш телеграм–канал t.me/freehostua, щоб бути в курсі нових корисних матеріалів. Дивіться наш канал Youtube на youtube.com/freehostua.

Під час написання статті використовувалися матеріали Марини Єрмолаєвої, Ігоря Рудника та YouTube каналу Webcom Academy та Іллі Русакова з блога Serpstat.

Ми щось упустили, у чомусь помилилися?

Повідомте про це у коментарях, і ми обов'язково це обговоримо

Дата: 30.05.2022
Автор: Яременко Владислав под редакцией Евгения Шермана
Голосование

Авторам статьи важно Ваше мнение. Будем рады его обсудить с Вами:

comments powered by Disqus
Спасибо, что выбираете FREEhost.UA