- Віртуальний хостинг
- Панель керування доменами
- Віртуальні та фізичні сервери
- Реселлерські програма по доменах і хостингу
- Фінансові та юридичні питання
- Партнерська програма
- Доменні імена. Загальні питання.
Як правильно звертатися в службу підтримки
Наша служба підтримки працює для Вас 365 днів у році, 7 днів на тиждень 24 години на добу. Ми намагаємося допомогти Вам зробити роботу з хостінгом зручною та комфортною
Для підвищення ефективності нашої роботи прочитайте, будь ласка наступний текст:
1. При зверненні до служби підтримки завжди вказуйте Ваш логін.
Кожний клієнт має унікальний логін у нашій системі, що привласнюється Вам після замовлення послуги. По цьому логіну ми зможемо точно визначити які послуги Вами були замовлені. При зверненні до служби підтримки, по ICQ, e-mail, телефону, у першу чергу завжди вказуйте його.
2. Посилайте запити на зміну тільки з контактного e-mail.
Подавати заявку на зміну даних аккаунту або файлів на сервері необхідно тільки з контактного e-mail. Заявки з інших адрес, ICQ, по телефону не обробляються
3. Не видаляйте з теми листа номер запиту
Якщо спілкування ведеться через e-mail служби підтримки support@freehost.com.ua , не видаляйте з теми листа номер запиту та не створюйте новий запит по тій же темі, а просто відповідайте на отриманий Вами e-mail.
4. Намагайтеся найбільш повно описувати проблему
При зверненні до служби підтримки намагайтеся найбільш повно описувати проблему. Номер помилки не допоможе нам у її рішенні, бажано вказати текст, що супроводжував помилку. Ви також можете прикріпити до листа скріншот екрану, якщо у Вас буде така проблема
Додатково:- якщо Ви одержали повідомлення про недоставляння листа, і Вас цікавить причина, необхідно повністю переслати лист із усіма службовими заголовками
- для прискорення процесу обробки заявки немає необхідності створювати новий запит. Тікетна система вишиковує всі запити в порядку їхнього надходження
Статті по темі: