FAQ->Фінансові та юридичні питання
Що таке 30 днів MoneyBack?
Це гарантія лояльності українського хостингу до клієнтів і впевненість у наших силах. Ми гарантуємо Вам, що якщо Ви останетеcь не задоволені нашим сервісом протягом перших 30 днів використання нашого хостингу, ми повернемо Вам гроші!
Для юридичних осіб повернення можливе на реквізити, з яких проводилася оплата. Для фізичних осіб повернення здійснюється тим же способом, яким була здійснена оплата.
Для того щоб повернення було зроблено юридичній особі, організація повинна надіслати заяву на фірмовому бланку організації. У заяві має бути вказаний номер рахунку-фактури по якій була зроблена оплата і номер платіжного доручення.
Для повернення фізичній особі необхідно надіслати заяву, копію паспорта та копію ідентифікаційного коду.
Заява пишеться на ім'я директора ПП "фріхост", Шермана Євгена Михайловича. Відправляти заяву необхідно на поштову адресу підприємства: 01032, а/я 50, ПП "фріхост".
Повернення коштів не проводиться за вже надану послугу з реєстрації доменних імен.
Статті по темі:
- Як швидко доходить оплата через приват24?
- Як змінити контактні дані власника аккаунту?
- Чи можна рекламувати свій сайт спамом?
- Які ресурси заборонено розміщувати на хостингу?
- Замовлення бухгалтерських документів і договорів.
- Чи потрібно повідомляти Вас про зміну будь-яких реквізитів організації або даних про фізичну особу?
- Як змінити дані в профілі користувача, якщо у мене немає доступу до контактного e-mail?
- Чи можна внести зміни в Ваш договір, опублікований на сайті?
- Скільки часу дійсна рахунок-фактура на купівлю послуг?
- Що таке 30 днів MoneyBack?
- Чи прийде мені нагадування про закінчення послуги?
- Я забув свій пароль до панелі керування, як його відновити?