FAQ->Віртуальний хостинг->Пошта
Розділи по темі:
Робота поштового спам-фільтра.
Для фільтрації пошти від спаму та вірусів, ми використовуємо одне з кращих комерційних рішень, це гарантує якісну очистку пошти від небажаної пошти, вірусів і шпигунського ПЗ.
В залежності від налаштувань пошти у Вашій панелі керування, пошта може або повертатися відправнику, або позначатися як спам і приходити до Вашої поштової скриньки, або розташовуватися на сервері в спеціальній папці, доступній для перегляду через web-інтерфейс.
Управляти налаштуваннями спам фільтра Ви можете в розділі "Боротьба зі спамом".
Є три рівні фільтрації:
- Відключений. Пошта не фільтрується на спам.
- Низький. У цьому режимі перевіряється не сам лист, а його відправник на наявність у різних спам базах, а також на відповідність методу передачі даних існуючим стандартам.
- Високий. До низького рівня додаються можливості фільтрації пошти за допомогою DrWeb.
Статті по темі:
- Як створити нову поштову скриньку?
- Що таке аккаунт за замовчуванням?
- Як змінити пароль від поштової скриньки?
- Чи можна налаштувати переадресацію пошти?
- Чи є автовідповідачі на хостингу?
- Чи можна створити поштову скриньку, яка б приймала всю пошту що йде на неіснуючі адреси?
- Який розмір поштової скриньки?
- Які у Вас POP3 і SMTP сервер?
- Що таке рівень безпеки і в чому відмінність?
- Навіщо Ви просите завантажувати лист із спамом до Вас на сервер?
- Чи можна відключити роботу спам-фільтра?
- WEB інтерфейс для роботи з поштою
- Як підключитися до своєї поштової скриньки?
- При спробі відправити пошту через SMTP я отримую помилку «relay not permitted»
- Чому при відправці пошти виникає помилка 10200?
- Робота поштового спам-фільтра.
- Чому до мене деякі листи приходять з позначкою SPAM в темі листа?
- Чи можна заблокувати пошту з певного e-mail?
- Імпорт пошти з іншого сервера
- Поділитись контактами
- Налаштування двухфакторної автентифікації на поштовій скриньці Freehost