FAQ->Віртуальний хостинг->Пошта
Розділи по темі:
Чи можна заблокувати пошту з певного e-mail?
Так, можна. Для цього зайдіть в панель управління хостингом, розділ "Боротьба зі спамом", праворуч від потрібного домену натисніть на піктограму "редагувати". Далі виберіть максимальний рівень фільтрації спаму, і вкажіть e-mail котрі ви хочете заблокувати в полі "Чорний список e-mail адрес".
Статті по темі:
- Як створити нову поштову скриньку?
- Що таке аккаунт за замовчуванням?
- Як змінити пароль від поштової скриньки?
- Чи можна налаштувати переадресацію пошти?
- Чи є автовідповідачі на хостингу?
- Чи можна створити поштову скриньку, яка б приймала всю пошту що йде на неіснуючі адреси?
- Який розмір поштової скриньки?
- Які у Вас POP3 і SMTP сервер?
- Що таке рівень безпеки і в чому відмінність?
- Навіщо Ви просите завантажувати лист із спамом до Вас на сервер?
- Чи можна відключити роботу спам-фільтра?
- WEB інтерфейс для роботи з поштою
- Як підключитися до своєї поштової скриньки?
- При спробі відправити пошту через SMTP я отримую помилку «relay not permitted»
- Чому при відправці пошти виникає помилка 10200?
- Робота поштового спам-фільтра.
- Чому до мене деякі листи приходять з позначкою SPAM в темі листа?
- Чи можна заблокувати пошту з певного e-mail?
- Імпорт пошти з іншого сервера
- Поділитись контактами
- Налаштування двухфакторної автентифікації на поштовій скриньці Freehost