FAQ->Віртуальний хостинг->Пошта
Розділи по темі:
Чи можна створити поштову скриньку, яка б приймала всю пошту що йде на неіснуючі адреси?
Для того щоб створити аккаунт за замовчуванням, який прийматиме на себе всю пошту домену, яка не відноситься до створених ящиків, необхідно перейти в розділ «Пошта», підрозділ «Аккаунт за замовчуванням».
Якщо для домену вже існує аккаунт за замовчуванням, в таблиці він буде вказаний напроти домену. Для зміни налаштувань скриньки, її додавання або відключення необхідно натиснути піктограму праворуч від назви ящика. Після цього Ви вибираєте із списку поштову скриньку, на яку приходитиме пошта
Статті по темі:
- Як створити нову поштову скриньку?
- Що таке аккаунт за замовчуванням?
- Як змінити пароль від поштової скриньки?
- Чи можна налаштувати переадресацію пошти?
- Чи є автовідповідачі на хостингу?
- Чи можна створити поштову скриньку, яка б приймала всю пошту що йде на неіснуючі адреси?
- Який розмір поштової скриньки?
- Які у Вас POP3 і SMTP сервер?
- Що таке рівень безпеки і в чому відмінність?
- Навіщо Ви просите завантажувати лист із спамом до Вас на сервер?
- Чи можна відключити роботу спам-фільтра?
- WEB інтерфейс для роботи з поштою
- Як підключитися до своєї поштової скриньки?
- При спробі відправити пошту через SMTP я отримую помилку «relay not permitted»
- Чому при відправці пошти виникає помилка 10200?
- Робота поштового спам-фільтра.
- Чому до мене деякі листи приходять з позначкою SPAM в темі листа?
- Чи можна заблокувати пошту з певного e-mail?
- Імпорт пошти з іншого сервера
- Поділитись контактами
- Налаштування двухфакторної автентифікації на поштовій скриньці Freehost